• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 87431
  • 17 بهمن 1402 - 21:52
راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه فارس برگزار می‌شود
رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس ضمن تشریح برنامه‌های سالروز جشن انقلاب اسلامی از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت همزمان در ۱۵۰ نقطه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان امروز، ۱۷ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: امسال همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در کل شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد شد که پیش‌بینی این است که این مراسم در بیش از ۱۵۰ نقطه برگزار شود.

وی با اشاره به مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز گفت: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح روز یکشنبه، ۲۲ بهمن از چهار راه ۱۵ خرداد آغاز شده و به سمت میدان امام حسین(ع)، پل باغ صفا و میدان آزادی یا همان قدس ادامه خواهد یافت.

ملک‌مکان با بیان اینکه تجمع پایانی در میدان قدس یا همان فلکه گاز یا میدان آزادی خواهد بود، گفت: سخنران این مراسم بهادری جهرمی، سخنگوی دولت خواهد بود ضمن اینکه در طول مسیر راهپیمایی نیز غرفه‌هایی به منظور ارائه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تصریح اینکه غرفه‌هایی نیز برای سرگرمی کودکان در طول مسیر راهپیمایی برپا می‌شود، اظهار کرد: اقلام تبلیغاتی نظیر پرچم و پوستر در اختیار مردم قرار می‌دهیم اما پیشنهاد می‌شود که هر خانواده‌ای همراه با عکس یک شهید در این مراسم شرکت کند تا یاد شهدا را در جشن انقلاب گرامی بداریم.

وی از اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان شیراز در تجمع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: همچنین از طریق بالگرد نیز در صورت شرایط مساعد جوی، مسیر راهپیمایی مردمی نیز گلباران خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87431

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.