• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس؛

اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در فارس

  • کد خبر : 87412
  • 17 بهمن 1402 - 16:01
اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در فارس
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد.

 

مرتضی شریفی امروز، ۱۷ بهمن در جلسه ویدیو کنفرانس با شهرستان‌های استان فارس که در محل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: در اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی، با مشارکت و همکاری اتحادیه و صنف توزیع‌کنندگان مواد پروتینی ازجمله تخم مرغ، مرغ و گوشت قرمز و شرکت های پشتیبان پایانه‌های فروشگاهی، فعال سازی پایانه فروش این صنف انجام می‌شود.

وی افزود: غیر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرد قبلی، توزیع‌کنندگان این اقلام نیز به طرح کالابرگ متصل می‌شوند و تعداد فروشگاه‌های طرح بیشتر می‌شود.

شریفی بیان کرد: در استان از ۱۲ شرکت پشتیبان پایانه فروش تعداد ۶ شرکت در این طرح مشارکت کرده‌اند و انتظار داریم این شرکت‌ها در سراسر استان پایانه فروش متقاضیان متصل به طرح کالابرگ را فعال کنند.

مدیرکل دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اتاق اصناف و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان خواست مشارکت اصناف مرتبط را در طرح بالا ببرند و کار نظارتی بیشتری داشته باشند.

وی همچنین از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس به عنوان دبیر طرح ستاد کالابرگ الکترونیکی خواست میزان پشتیبانی از این طرح را بالا ببرد و برخی از مشکلات طرح رفع سوءتغذیه کودکان زیر ۵ سال خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم و طرح حمایت از مادران باردار و شیرده دارای کودک زیر ۲ سال خانوارهای دهک اول را با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی برطرف کنند.

شریفی بیان کرد: از آن جایی که طرح کالابرگ الکترونیکی از طرح‌های حمایتی دولت مردمی سیزدهم است و هدف اصلی آن امنیت غذایی دهک‌های پایین جامعه است، از اعضای ستاد استانی و شهرستانی از جمله فرمانداران خواست نظارت بیشتری بر این طرح داشته باشند و به مناطق کمتر برخوردار سرکشی کنند و مشکلات را با همکاری ستاد شهرستان برطرف کنند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: به‌زودی گام بزرگ و مرحله جدیدی از طرح کالابرگ در دهه مبارک فجر به نام طرح فجرانه از ۱۷ بهمن آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه دارد که جزییات این طرح به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87412

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.