• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس؛

حفظ بی‌طرفی تضمین‌کننده مشارکت گسترده در انتخابات خواهد بود

  • کد خبر : 87185
  • 14 بهمن 1402 - 14:21
حفظ بی‌طرفی تضمین‌کننده مشارکت گسترده در انتخابات خواهد بود
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با اشاره به ضرورت مشارکت در انتخابات گفت: حفظ بی‌طرفی تضمین‌کننده مشارکت گسترده در انتخابات خواهد بود.

حامد رستمی امروز، ۱۴ بهمن در همایش نقش دهیاران استان فارس در افزایش مشارکت در انتخابات، گفت: دهیاران به عنوان اولین نهاد رسمی کشور که با مردم روستا ارتباط موثر دارند، جایگاه ویژه‌ای در جهت جلب مشارکت سیاسی در انتخابات خواهند داشت.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس اظهار کرد: نقش دهیاران و شوراهای اسلامی در فراهم ساختن حضور گسترده مردم روستا در انتخابات حائز اهمیت است.

وی ضمن تقدیر وتشکر از زحمات دهیاران و شوراهای اسلامی نقش دهیاران را در برگزاری قانونمند و فراهم ساختن حضور گسترده مردم در انتخابات در روستاها بسیار برجسته دانست.

رستمی بیان کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت و شوراها به عنوان نماینده مردم در روستاها باید به مسائل، اخبار و اتفاقات منطقه اشرافیت کامل داشته و در جهت برگزاری باشکوه انتخابات، همکاری تنگاتنگی با ستاد انتخابات بخش و شهرستان داشته باشند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، مدیرکل دفتر روستایی استانداری فارس با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات و نقش پررنگ مردم در تمامی ادوار انتخابات گفت: تجربه برگزاری انتخابات گذشته با حضور گسترده مردم نشان از نظام مردم‌سالاری دینی حاکم بر ایران اسلامی است و مردم همیشه با حضور خود مهر باطل بر تبلیغات واهی دشمنان زده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87185

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.