• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص):

پروژه بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی محور مهم مواصلاتی در شمال شهر شیراز است

  • کد خبر : 87159
  • 13 بهمن 1402 - 13:16
پروژه بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی محور مهم مواصلاتی در شمال شهر شیراز است
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر شهرداری شیراز درخصوص پروژه محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی گفت: این پروژه محور مواصلاتی مهم در شمال شهر شیراز محسوب می‌شود و ترافیک روانی برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، اسدالله حاجی‌زمانی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷۱۲.۲ میلیارد تومان در خصوص پروژه محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی خاطرنشان کرد: این پروژه محور مواصلاتی مهم در شمال شهر شیراز محسوب می‌شود و ترافیک روانی برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این پروژه از لحاظ تکنیکی پروژه‌ای خاص بود؛ شاهد رانش‌هایی در مجاورت آن بودیم که نیاز به کار مهندسی و فنی دقیق داشت که خوشبختانه با توجه به توان موجود مهندسی در فارس و شیراز به خوبی از عهده جنگ با زمین و طبیعت برآمدیم و با مهارسازی رانش‌ها و ایجاد تکنیک خاص، این پروژه به سرانجام رسید.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد که قرارگاه با ۴۰۰ پروژه و بیش از ۵۴ هزار نفر نیرو در ۳۱ استان کشور با ۱۳ هزاز دستگاه ماشین آلات مشغول فعالیت است.

به گفته حاجی‌زمانی، پروژه‌های زیر گذر گویم، ادامه خط ۲ از میدان امام حسین(ع) تا کلبه سعدی، سد نرگسی و هایقر نیز توسط این قرارگاه در حال اجراست که در زمان‌بندی پیش‌بینی شده به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87159

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.