• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
شهردار کلان‌شهر شیراز؛

همدلی و اتحاد درراستای امیدآفرینی

  • کد خبر : 87155
  • 13 بهمن 1402 - 13:14
همدلی و اتحاد درراستای امیدآفرینی
شهردار کلان‌شهر شیراز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری گفت: یک بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی پروژه درراستای امیدآفرینی در دهه فجر تعریف شد که امروز این بسته به بیش از ۵۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و نشان از همدلی و اتحاد مردم و مسئولان فارس و شیراز دارد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز؛ محمدحسن اسدی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷۱۲.۷ میلیارد تومان اظهار کرد: شهرداری شیراز چهار ماه پیش و در حاشیه دومین سفر هیئت دولت به استان فارس، در قالب برنامه مهر تا مهر، شهرداری شیراز ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه تقدیم مردم این کلان‌شهر کرد.

وی ادامه داد: درراستای امیدآفرینی نیز یک بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی شامل ۲۰ هزار میلیارد تومان افتتاح پروژه و ۳۰ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی پروژه تعریف شد که امروز این بسته ۵۰ هزار میلیارد تومانی به بیش از ۵۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته که نشان از همدلی و اتحاد مردم و مسئولان فارس و شیراز دارد.

شهردار کلان‌شهر شیراز همچنین از حمایت‌ دستگاه‌های اجرایی، خصوصی و خدمات رسان در همراهی برای ارائه این پروژه‌ها تقدیر کرد.

اسدی در خصوص محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی که در سفر وزیر دادگستری به بهره‌برداری رسید، گفت: این بزرگراه به طول ۸ کیلومتر و ۴ تونل به ارزش سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تقدیم مردم شیراز شد.

شهردار شیراز به بهره‌برداری سالن ورزشی تنیس روی میز بعثت به عنوان اولین سالن تخصصی در شیراز، عنوان کرد: به سهم خود از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، پیمانکاران و موسساتی که ما در اجرای این پروژه‌ها همراهی کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87155

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.