• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

بررسی و رفع مشکلات تعداد ۱۰۰ واحد تولیدی فارس در نخستین روز دهه فجر

  • کد خبر : 87040
  • 12 بهمن 1402 - 17:04
بررسی و رفع مشکلات تعداد ۱۰۰ واحد تولیدی فارس در نخستین روز دهه فجر
همزمان با آغاز دهه فجر، میز خدمت تخصصی در قالب پانصد و شصت و هفتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی شیراز برگزار شد که در آن مشکلات ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان فارس بررسی و رفع شد.

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشورمان، میز خدمت تخصصی در قالب پانصد و شصت و هفتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در ساختمان مرکز خدمات کسب و کار شهرک فناوری صنایع شیمیایی شیراز با حضور استاندار فارس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این میز خدمت مسائل و مشکلات ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در خصوص درخواست تسهیلات بانکی، مشکلات ارزی، تأمین زیرساخت‌ها، تأمین مواد اولیه، مشکلات گمرکی و ترخیص کالا، مسائل مربوط به قوانین کار و تأمین اجتماعی، معافیت‌های مالیاتی، مطالبات مالی و…  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین دراین مراسم تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی استان( ارتباط صنعت و دانشگاه) با حضور استاندار فارس، رؤسای دانشگاه‌های استان و رؤسای دستگاه‌های اجرایی ذیربط منعقد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در حاشیه این نشست، هدف از راه‌اندازی این میزهای خدمت دیدار چهره به چهره با مدیران واحدهای صنعتی و بررسی مشکلات و موانع موجود واحدهای تولیدی استان و رفع آن‌ها از طریق دستگاه‌های اجرایی و درون سازمانی عنوان کرد.

حمیدرضا ایزدی بیان کرد: ضمن اینکه طی جلساتی در کمیته تخصصی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و احصا شده است بنابراین هدف از برگزاری میز خدمت در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با توجه به کاربردی بودن جهت تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان و صاحبان صنایع، کاهش هزینه‌های تولید، جلوگیری از هدر رفت هزینه و زمان ودر راستای کمک به تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید است.

وی با بیان اینکه در جریان برگزاری میز خدمت دیدارهای چهره به چهره با صاحبان صنایع باعث تسریع در رفع مشکلات صنعتگران می‌شود، افزود: احصای مشکلات واحدهای صنعتی و تسریع در روند انجام امورات آن‌ها از مواردی است که با برگزاری میز خدمت مرتفع شده و خدماتی که در میز خدمت ارائه می‌شود، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان برای صنعتگران می‌شود.

ایزدی با اشاره به اینکه در میز خدمت مشکلات بنگاه‌های اقتصادی شناسایی، تسهیل و شعار رفع موانع تولید، محقق خواهد شد، اضافه کرد: دراین راستا علاوه بر رفع مشکلات بانکی و بیمه و مالیات و … نیز بهره‌گیری از تکنولوژی، فناوری و مدیریت موثر نیز باعث توسعه فعالیت‌های بیش از پیش اقتصادی و تولیدی  در استان می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=87040

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.