• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در نشست خبری دهه فجر مطرح کرد؛

کارکرد بیش از ۲۰ درصد پروژه‌های دهه فجر فرهنگی و تفریحی هستند/ امیدآفرینی همراه با خدمت‌رسانی موثر در چشم‌انداز چهارساله شیراز تدوین شده است

  • کد خبر : 86931
  • 10 بهمن 1402 - 14:44
کارکرد بیش از ۲۰ درصد پروژه‌های دهه فجر فرهنگی و تفریحی هستند/ امیدآفرینی همراه با خدمت‌رسانی موثر در چشم‌انداز چهارساله شیراز تدوین شده است
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بیش از ۲۰ درصد (۱۲ هزار میلیارد تومان) پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال توسط مدیریت شهری به افتتاح می‌رسند و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، به صورت مستقیم کارکرد فرهنگی و تفریحی دارند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سید ابراهیم حسینی در نشست خبری مشترک درخصوص پروژه‌های دهه فجر گفت: رسانه‌ها را یکی از ارکان تربیت انسان‌ها می‌دانیم و اگر بنا است شهروند خوبی تربیت شود، خانواده و رسانه همانند دو بال امروز کنار یکدیگر هستند.

وی افزود: برای رشد و پویایی جامعه و در نهایت اثر گذاری، رسانه است و نوع نگاه مدیریت شهری، رفتار تعاملی با رسانه‌ها است، بنابراین از سمت رسانه‌ها نقد‌های رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم، موجب اثر خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه از روز نخست آغاز شورای ششم شهر شیراز، امید‌آفرینی همراه با خدمت رسانی موثر در چشم‌انداز چهارساله شیراز تدوین شده است، گفت: برنامه چشم‌انداز شیراز ۱۴۰۴ نگارش شده که بر اساس آن، بودجه‌های سالیانه تنظیم کرده است و امروز با کمال افتخار شهرداری شیراز تبدیل به نقطه امیدی برای مردم تبدیل شده که رشد پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف برای همه کسانی که عنصر فعال اجتماعی باشند، قابل رویت است.

حسینی با اشاره به توجه مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز به تمامی عرصه‌های شهری، تاکید کرد: رفاه و رضایت مندی عمومی شهروندان اهداف مدیریت شهری شهرداری شیراز است، از این رو عنوان‌گذاری برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی نگاه عدالت محوری را یکی از مهم‌ترین اهداف شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد و ادامه داد: نگاه همه جانبه با نگاه عدالت بر توزیع با هدف آسایش مردم به عنوان سرمایه‌های اصلی این نظام و صاحبان اصلی مدیریت شهری شیراز وجود دارد، از این رو تمام در آمد شهرداری شیراز بر مبنای بودجه نگارش شده، توزیع خواهد شد تا عدالت در تمامی مناطق رعایت شود و به مناطق محروم بیشتر توجه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه این نشست بیان کرد: با همکاری یاوران شورا در محلات، ۲۰۰۰ مشکل احصا و به استاندار تقدیم شد که ۳۹۳ مشکل آن مربوط به شهرداری بود و مابقی توسط استاندار به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: از شهرداری شیراز دو انتظار داشتیم، یکی نگاه بلند و برنامه بلندمدت و دیگری اقدامات بزرگ که خوشبختانه اقدامات خوبی در این باره اتفاق افتاده است.

حسینی اضافه کرد: بیش از ۲۰ درصد (۱۲ هزار میلیارد تومان) پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال توسط مدیریت شهری به افتتاح می‌رسند و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، به صورت مستقیم کارکرد فرهنگی و تفریحی دارد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86931

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.