• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون؛

مشارکت بیش از ۱۲۰۰ دانش‌آموز در اعتکاف کازرون

  • کد خبر : 86745
  • 07 بهمن 1402 - 15:34
مشارکت بیش از ۱۲۰۰ دانش‌آموز در اعتکاف کازرون
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون از مشارکت بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در مراسم اعتکاف دانش‌آموزی این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید امین سجادیان امروز، ۷ بهمن‌ماه با اشاره به فرا رسیدن ایام‌البیض و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۱۴ مسجد شهرستان کازرون در حال برگزاری است.

وی مشارکت بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در مراسم اعتکاف دانش‌آموزی این شهرستان خبر داد و افزود:‌ در این  برنامه‌ریزی صورت گرفته دانش‌آموزان با برنامه‌های مختلفی همچون مناجات‌خوانی، مسابقات فرهنگی، کلاس احکام، قرائت قرآن، تفسیر قرآن، جشن میلاد حضرت علی(ع)، مراسم عزاداری وفات حضرت زینب(س) و در انتها با اعمال ام داوود همراه بوده و هستند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: با همکاری دفتر امام جمعه، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات، اداره آموزش و پرورش و همکاران در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از یک ماه قبل در قالب دو جلسه هماهنگی‌ها لازم جهت حضور با شکوه دانش آموزان در مراسم اعتکاف صورت گرفت.

وی، تقویت و توسعه معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانش‌آموزان، آشنا کردن دانش‌آموزان با مباحث و معارف اسلامی و تقویت ارتباط و همدلی بین آنان را از مهم‌ترین اهداف این برنامه معنوی دانست و افزود: برای دستیابی به اهداف و اجرای مناسب مراسم معنوی، با  مشارکت فعال دانش‌آموزان بحمد الهی در سطح دانش‌آموزان و مساجد آشنایی خوبی را در بین دانش‌آموزان معتکف شاهد هستیم.

سجادیان اظهار کرد: اعتکاف دانش‌آموزی موجب تعالی روح و ارتقای جایگاه معنوی دانش‌آموزان خواهد شد و دانش‌آموزان در آیین اعتکاف در محیطی معنوی یک اردوی جذاب تربیتی را تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86745

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.