• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
سخنگوی شهرداری شیراز؛

حضور شهرداری شیراز در نمایشگاه ملی شهریران؛ تبلور عینی «روایت امید»

  • کد خبر : 86447
  • 03 بهمن 1402 - 8:35
حضور شهرداری شیراز در نمایشگاه ملی شهریران؛ تبلور عینی «روایت امید»
سخنگوی شهرداری شیراز با اشاره به حضور شهرداری شیراز در نمایشگاه ملی شهریران گفت: نمایشگاه ملی شهریران؛ تبلور عینی «روایت امید» شهرداری شیراز است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی که از حضور شهرداری شیراز در نمایشگاه ملی شهریران سخن می‌گفت، اظهار کرد: نمایشگاه ملی شهریران؛ تبلور عینی «روایت امید» شهرداری شیراز است.

وی افزود: در این نمایشگاه که نخستین رویداد ملی مدیریت شهری شهرداری‌های کشور است، شهرداری‌های کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه مدیریت شهری به معرفی دستاوردهای خود می‌پردازند.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: این نمایشگاه با راهبری سازمان‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و در راستای تعالی مدیریت شهری در حال برگزاری است و معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز دستاوردهای شهرداری را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

جاویدی بیان کرد: نمایشگاه ملی شهریران با محوریت تعامل شهردار‌های کشور با شرکت‌های دانش‌بنیان و حل مسائل مدیریت شهری با توان داخلی در ابعاد و محورهای مختلفی نظیر حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، برنامه‌ریزی شهری، سرمایه‌گذاری، نوآوری و فناوری، جلوگیری از ارزبری با استفاده از تولید داخلی شکل‌گرفته است.

سخنگوی شهرداری شیراز همچنین با یادآوری کسب عنوان پایتخت زیست‌محیطی کلانشهرهای آسیا تصریح کرد: این عنوان که به انتخاب مجمع شهرداران آسیایی کسب‌شده، نشان دهنده تلاش جدی مدیریت شهری شیراز در راستای تحقق دیپلماسی شهری جامع‌نگر بوده که محصول توجه ویژه مدیریت شهری به حوزه‌ زیست محیطی، شهرسازی و حمل‌‌ونقل بوده است.

وی گفت: دستاوردهای مدیریت شهری شیراز در این حوزه در نمایشگاه ملی شهریران ارائه‌شده است.

وی بیان کرد: نمایشگاه ملی شهریران در مصلای امام خمینی(ره) تهران از روز گذشته با حضور وزیر کشور افتتاح و تا سوم بهمن‌ماه ادامه دارد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86447

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.