• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

از دلجویی مجموعه انتظامی از پرستار مُهر تا مرگ خاموش ۵ نفر بر اثر گازگرفتگی

  • کد خبر : 85646
  • 24 دی 1402 - 19:09
از دلجویی مجموعه انتظامی از پرستار مُهر تا مرگ خاموش ۵ نفر بر اثر گازگرفتگی
در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، اخباری نظیر دلجویی مجموعه انتظامی از پرستار در شهرستان مُهر، مرگ خاموش ۵ نفر بر اثر گازگرفتگی و کشف ۲۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی مشاهده می‌شود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موضوع دستبند زدن و بازداشت یک پرستار در شهرستان مهر، به صورت ویژه در حال بررسی و اقدام است و مجموعه انتظامی از این پرستار دلجویی به عمل آورد.

مرگ خاموش ۵ نفر بر اثر گازگرفتگی

فرمانده انتظامی شیراز از مرگ ۵ نفر بر اثر گاز گرفتگی در باغ شهری اطراف روستای کوهمره سرخی خبر داد و بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد گازگرفتگی در باغ شهری اطراف روستای کوهمره سرخی شیراز، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

فرج شجاعی افزود: در بررسی‌های اولیه، مشخص شد ۵ نفر در رده سنی ۳۰ الی ۴۰ ساله که در یک اتاقک در حال استراحت بوده‌اند بنا به نظریه کارشناسان اورژانس به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: جسد افراد فوت شده توسط اورژانس برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی انتقال داده شدند.

کشف ۲۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی در داراب

جانشین فرمانده انتظامی داراب از دستگیری ۴ سارق و کشف ۲۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع شناسایی و دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

عبدالکریم ساسانی افزود: ماموران انتظامی با گشت‌زنی‌های نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی طی  ۲۰روز گذشته ، ۴ سارق را شناسایی و طی ۳ عملیات ضربتی جداگانه آنها را دستگیر کردند .

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقداری اموال مسروقه نیز کشف شد تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۲۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی ، سیم و کابل برق و درون خودرو اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، افزود: همکاری و مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=85646

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.