• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

نیازمند همراهی خیران برای پیشبرد پروژه‌های اولویت‌دار سلامت هستیم

  • کد خبر : 85503
  • 23 دی 1402 - 15:19
نیازمند همراهی خیران برای پیشبرد پروژه‌های اولویت‌دار سلامت هستیم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار همکاری بیش از پیش شورای عالی خیریه استان فارس با این دانشگاه در پیشبرد پروژه‌های اولویت‌دار سلامت شد.

سیدوحید حسینی امروز، ۲۳ دی در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای عالی خیریه استان فارس با اشاره به عملکرد شورای عالی خیریه استان گفت: اقدامات خیرین دلسوز فارس در حوزه سلامت، به عنوان الگو در کشور معرفی شده است.

وی با اشاره به درخشش خیرین حوزه سلامت فارس در کشور افزود: خیرین، در زمینه ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی درمانی استان نقش اساسی ایفا می‌کنند و این امر از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استان فارس است.

حسینی با بیان توانمندی‌های بالای خیرین استان فارس اظهار کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردان تلاش بی‌وقفه خیرین است و با توجه به توانمندی شیراز در حوزه پزشکی کشور و منطقه، خواستار همکاری بیش از پیش شورای عالی خیریه استان با دانشگاه در پیشبرد پروژه‌های اولویت‌دار سلامت هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: با تلاش مسئولان دانشگاه از گذشته تاکنون و همراهی خیرین سلامت، ۲۵ درصد از خوابگاه‌های دانشجویان متاهل در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، به شیراز اختصاص دارد.

سیدابوالفضل هاشمی اصل، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به پیشتازی خیرین حوزه سلامت فارس در کشور، از عملکرد شورای عالی خیریه فارس تشکر کرد و تسهیل در ساخت خوابگاه ۸۲ واحدی متاهلی فاطمی در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) را از محورهای مهم این نشست هم‌اندیشی برشمرد.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست به گزارشی از پیشرفت فیزیکی خوابگاه متاهلی فاطمی در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) و برنامه‌ریزی برای ساخت چندین خوابگاه دانشجویی دانشگاه، اعتبارات و پروژه‌های عمرانی سلامت پرداخت.

سالار خواجه‌پور افزود: هم‌اکنون پروژه خوابگاه متاهلی فاطمی در دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)، ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=85503

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.