• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

فرهنگ دینی با اهمیت دادن به واجبات گسترش می‌یابد

  • کد خبر : 85322
  • 20 دی 1402 - 22:02
فرهنگ دینی با اهمیت دادن به واجبات گسترش می‌یابد
نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: باید به واجبات دینی اهمیت داده شود تا فرهنگ دینی و مذهبی بسط یابد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۲۰ دی‌ماه در نشست هم‌افزایی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بهزیستی با کمیته امداد فارس گفت: باید به واجبات دینی اهمیت داده شود تا فرهنگ دینی و مذهبی بسط یابد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بر خلوص نیت و انجام کار برای رضای خدا تاکید کرد و گفت: امروز نیروهای کمیته امداد و بهزیستی فرصت کار برای خدا را دارند و باید خلوص نیت در انجام چنین اقداماتی داشت.

مدیرکل بهزیستی فارس نیز در این نشست گفت: نهادهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هر دو مولود انقلاب هستند و با هدف توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف فعالیت می‌کنند.

محمدرضا هوشیار، تعهدات عاطفی و انسانی را زمینه‌ساز جذب افراد جهت خدمت در این دو نهاد عنوان کرد و عیار خدمت را در اخلاص برشمرد و افزود: با توجه به اینکه غفلت از سلامت اجتماعی، مرگ هنجارها و آسیب به اجتماع را در پی خواهد داشت، لذا ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک توانمندسازی و سلامت اجتماعی با فعالیت هر دو نهاد و عضویت دستگاه‌های مرتبط احساس می‌شود.

وی بر اعتمادسازی و جلب حمایت‌های خیرین هم تاکید کرد و گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی مابین هر دو نهاد از ظرفیت‌های هر دو دستگاه جهت خدمت‌رسانی بهتر استفاده خواهد شد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: اجرای این برنامه زمینه‌ساز تبادل اطلاعات و تجربیات هر دو مجموعه است تا مدل‌های توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی هر دو نهاد را بررسی کنیم و در راستای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه هدف استفاده کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=85322

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.