• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز؛

یادواره سردار دل‌ها در شیراز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 84614
  • 12 دی 1402 - 21:54
یادواره سردار دل‌ها در شیراز برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز از برگزاری مراسم یادواره سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در روز چهارشنبه، ١٣ دی‌ماه در این کلان‌شهر خبر داد.

مسلم محمدی امروز، ۱۲ دی‌ماه با اشاره به اینکه شهادت سردار رشید، سلحشور و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همراهانش به دست دولت تروریست و جنایتکار آمریکا، قلوب مردم ولایتمدار، انقلابی و مومن ایران اسلامی و سایر آزادی خواهان جبهه‌های مقاومت جهان اسلام را جریحه‌دار کرد، اظهار کرد: این اشتباه ‌آن‌ها سبب انسجام، وحدت و تقویت جبهه مقاومت اسلامی شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه به یقین آرامش و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک مجاهدت‌های خالصانه و شجاعانه سردار پرافتخار اسلام است، گفت: سردار سلیمانی در خط مقدم جهاد و مقاومت به عنوان پرچم‌دار عزت اسلام و ایران، رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموخت.

وی اظهار کرد: بدون تردید راه سترگ ایثار و مقاومت این مبارز خستگی‌ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت بیشتر امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و یارانش و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر معظم فرزانه انقلاب، مردم انقلابی و ولایتمدار شهر شیراز با حضور گسترده و پرشور در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر ندای اسکتبار ستیزی و عدالت‌خواهی را به گوش جهانیان خواهند رساند، گفت: این مراسم روز چهارشنبه، ١٣ دی‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) واقع در بلوار پاسداران شیراز از ساعت ١٨ برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم یادواره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با برگزاری محفل قرآنی بشری جهت شادی روح این شهید بزرگوار، با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی و نشست جهاد تبیین با موضوع مسائل روز توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84614

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.