• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس؛

تدارک مردم فارس برای میزبانی سالروز ولادت ام ابیها(س) و شهادت سردار دل‌ها

  • کد خبر : 84604
  • 12 دی 1402 - 16:00
تدارک مردم فارس برای میزبانی سالروز ولادت ام ابیها(س) و شهادت سردار دل‌ها
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری بیش از یک هزار برنامه جشن و سرور به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در این استان خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، ویژه برنامه‌های مختلفی در ۱۲۰ نقطه استان فارس برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها گفت: بدین دو مناسبت برنامه‌های متعددی به‌همت مردم استان فارس در تمام نقاط برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری بیش از یک هزار برنامه جشن و سرور به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن در این استان خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، ویژه برنامه‌های مختلفی در ۱۲۰ نقطه استان فارس برگزار خواهد شد.

ملک‌مکان به تشریح برنامه‌های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در شیراز پرداخت و گفت: امشب، ۱۲ دی‌ماه مصادف با شامگاه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در قریب به ۴۰۰ مسجد شیراز و همچنین بقاع متبرکه شاخص آن نظیر حرم شاهچراغ(ع)، حرم سیدعلاءالدین حسین(ع)، حرم علی‌بن حمزه(ع) و… برنامه‌ جشن و سرور برپاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه امشب ۱۲ برنامه شاخص ولادت حضرت زهرا(س) در شیراز برگزار می‌شود، گفت: در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) این برنامه با سخنرانی آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران و مولودی‌خوانی برگزار می‌شود.

وی با تصریح اینکه در بقاع متبرکه شهرستان‌ها هم چنین برنامه‌ای اجرا می‌شود، گفت: شب گذشته نیز مراسم جشن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در شهرک‌های غرب شیراز برگزار شد.

ملک‌مکان با بیان اینکه دو برنامه محوری و شاخص طی ایام بزرگداشت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن در شیراز برگزار می‌شود، افزود: شامگاه پنج‌شنبه، ۱۴ دی‌ماه جشن محوری مادر دختری ویژه مادران و دختران در سالن شهید دستغیب واقع در دروازه کازرون با حضور ۴ هزار نفر برگزار خواهد شد که در آن از بانوان برتر شیراز به خصوص بانوانی که فرزندان بیشتری دارند، در جهت حمایت از فرزندآوری تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: همچنین مراسم بزرگ دیگری نیز شامگاه جمعه، ۱۵ دی‌ماه در همان سالن شهید آیت‌الله دستغیب با حضور گسترده خانواده‌های شیرازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تمام نقاط استان فارس و در بقاع متبرکه و مساجد شهرها و روستاها جشن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها تا آخر هفته ادامه دارد و در آن‌ها از بانوان برتر و نمونه به اشکال مختلف تجلیل به عمل می‌آید.

ملک‌مکان همچنین به فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: بدین مناسبت یک هفته در کشورمان را به نام هفته مقاومت نامگذاری کرده‌اند لذا برنامه‌های بزرگداشت سردار دل‌ها به مدت یک هفته در سطح استان فارس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: در شیراز یک برنامه محوری بزرگداشت سردار در ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنج‌شنبه، ۱۴ دی‌ماه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها نیز این برنامه‌ها از ۱۰ دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۷ دی‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: یک برنامه کشوری سالروز سردار دل‌ها در کرمان در روز ۱۳ دی‌ماه برگزار می‌شود که از استان فارس نیز عده‌ای به صورت خودجوش در آن شرکت می‌کنند.

به گزارش سحاب پرس، به‌همت حوزه هنری فارس نیز برنامه «روایت حبیب» یادمان شهید حاج قاسم سلیمانی طی بازه‌های زمانی ۱۱ تا ۱۴ دی‌ماه در نقاط مناطق کم برخوردار شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84604

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.