• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
مدیر عامل شرکت عمران صدرا؛

آغاز عملیات پژوه راستگرد جاده مرودشت ـ شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی

  • کد خبر : 84588
  • 12 دی 1402 - 12:40
آغاز عملیات پژوه راستگرد جاده مرودشت ـ شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی
در آستانه فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، عملیات پروژه راستگرد جاده مرودشت ـ شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی آغاز شد.

بزرگراه شهید سلیمانی یکی از مبادی ورودی و خروجی شهر صدرا به شیراز و شهرستان‌های شمالی است. با راه‌اندازی این بزرگراه بعد مسافت به شهر شیراز و شهرهای پرترددی مانند مرودشت کمتر شد و توانست رضایت شهروندان شیراز و ساکنان شهر صدرا را فراهم کند.

یکی از معضلات این بزرگراه راستگرد اتصال بزرگراه مرودشت ـ شیراز به این مسیر بود که اکنون با همت شرکت عمران صدرا کار عملیاتی آن آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا امروز، ۱۲ دی‌ماه در این باره گفت: مهم‌ترین اولویت و هدف شرکت عمران صدرا به عنوان یک خادم رضایت‌مندی مردم به عنوان ولی نعمت ماست. همواره در تلاش هستیم که مطالبات به حق شهروندان را احصا کنیم و تا جایی که امکان دارد مشکلات را در اسرع وقت مرتفع کنیم.

مهدی پوربهی با بیان اینکه یکی از خواسته‌های به حق مردم و به ویژه شهروندان شهر صدرا ایجاد راستگرد اتصال بزرگراه مرودشت ـ شیراز به بزرگراه شهید سلیمانی است، گفت: کار عملیاتی این پروژه آغاز شد و طبق قرارداد حداکثر طی ۲۴ ماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندانی که از شمال استان فارس و از سمت شهرستان مرودشت قصد ورود به شهر صدرا را داشتند باید از زیرگذر پل دانشکده کشاورزی تغییر مسیر بدهند که این موضوع ضمن خطرات احتمالی باعث ترافیک و اتلاف وقت می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا بیان کرد: پروژه راستگرد اتصال جاده مرودشت به صدرا و پل دوربرگردان بزرگراه شهید سلیمانی به طول ۹۰۰ متر و عرض ۱۰ متر اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مبلغ قرار داد اجرای این پروژه یک‌هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال (۱۳۱۷ میلیارد ریال) است، ادامه داد: دو دستگاه پل آبرو به دهانه دو متر، یک دستگاه سازه خاص برای عبور آب سطحی، طول رمپ‌های دور برگردان ۱۲۰۰ متر، یک دستگاه پل به دهانه ۱۵ متر و اجرای نیوجرسی در کل بزرگراه شهید سلیمانی از جمله طرح‌های زیر مجموعه اجرای این پروژه هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84588

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.