• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛

فعالیت گروهی در تولید محتوا موجب پایداری در مسیر می‌شود

  • کد خبر : 84384
  • 08 دی 1402 - 15:30
فعالیت گروهی در تولید محتوا موجب پایداری در مسیر می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس فردمحوری در تولید محتوای دیجیتال را یک معضل دانست و بر ضرورت فعالیت در این مسیر به‌صورت گروهی برای پایداری در مسیر تأکید کرد.

حمیدرضا قانعی در گفت‌گو با خبرنگار سحاب پرس، با اشاره به برپایی پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج استان فارس بیان کرد: رویداد تولید محتوای بسیج در سال‌های اخیر با حضور کارشناسان و داوران به‌صورت همزمان و متمرکز برگزار می‌شود و توانسته است جایگاه خوبی میان جوانان پیدا کند.

او بر لزوم برپایی چنین رویدادهایی تأکید کرد و افزود: با توجه ‌به اینکه حوزه آموزش، حوزه‌ای است که به‌شدت متحول شده است، برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند باعث پیشرفت در تخصص فرد شود.

وی فردمحوری در تولید محتوا را یک معضل دانست و گفت: برگزاری چنین رویدادهایی باعث می‌شود تولیدکنندگان محتواهای فاخر به‌صورت گروهی حرکت کنند و قطعاً این موضوع باعث پایداری جوانان در این مسیر خواهد شد.

قانعی با اشاره به تأثیرگذاری رویداد تولید محتوا در عرصه جنگ نرم، اظهار کرد: در دنیای مدرن امروز با استراتژی و راهبردهای توسعه و تبیین محتوا مواجهیم. اگر سیاست‌گذارها بخواهند در این عرصه نقش فعالانه‌ای ایفا کنند، باید در تمام پلتفرم‌ها نقش مهمی ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به سطح رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، افزود: طبیعت چنین رویدادهایی این است که در قالب یک گروه از استعدادهای مختلف استفاده کنند که اگر شیوه برگزاری رویداد هوشمندانه باشد، قطعاً می‌توان از استعدادهای مختلف در آن استفاده کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84384

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.