• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
فرمانده انتظامی استان فارس؛

دشمنان دنبال ایجاد فاصله میان مردم و شهدا هستند

  • کد خبر : 84305
  • 07 دی 1402 - 14:58
دشمنان دنبال ایجاد فاصله میان مردم و شهدا هستند
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا به اشکال مختلف میان مردم و شهدا فاصله بیندازند، گفت: دشمنان مانند همیشه دشمنان در این مسیر ناکام ماندند.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز امروز، ۷ دی‌ماه با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز و جمع کثیری از مردم شهید پرور شیراز برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت: دشمنان در دوره‌های مختلف و به شکل‌های گوناگون قصد آسیب رساندن به این مرزو بوم و مردم کشور را داشته‌ اند و می‌‍‌خواهند که بین مردم و شهدا فاصله بیندازند ولی مانند همیشه در این مسیر ناکام ماندند.

سردار رهام بخش حبیبی گفت: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام و عاشقان حضرت علی‌بن ابیطالب(ع)، برای آسایش و آرامش مردم عزیز مجاهدت کردند و باعث افتخار و عزت کشور شدند.

وی اظهار کرد: امروز این شهید خوشنام و والامقام بعد از سال‌ها قدم به چشم ما گذاشتند و مهمان ما شدند تا ما حقیقت را فراموش نکنیم و عاقبت به خیر شویم.

فرمانده انتظامی استان فارس با یادآوری سیره شهدا گفت: شهدای عزیز ایران اسلامی زیر بار ظلم نرفتند و برای آرامش مردم جان خود را فدا کردند.

حبیبی تصریح کرد: امروز خادمان مردم در مجموعه انتظامی با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس، برای آرامش و آسایش مردم جان خود را فدا می‌کنند و از خود مجاهدت و ایثارگری نشان می‌دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84305

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.