• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
فرمانده سپاه فجر فارس؛

افزایش ۱۳ درصدی مشارکت در رویداد تولید محتوای بسیج در فارس

  • کد خبر : 84303
  • 07 دی 1402 - 12:24
افزایش ۱۳ درصدی مشارکت در رویداد تولید محتوای بسیج در فارس
فرمانده سپاه فجر فارس از افزایش ۱۳ درصدی مشارکت افراد در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج این استان نسبت به سال‌ گذشته خبر داد.

سردار یدالله بوعلی امروز، ۷ دی‌ماه در حاشیه بازدید از مرحله استانی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان فارس با بیان اینکه این رویداد فرصتی برای کشف استعدادهاست، گفت: قطعاً رویداد تولید محتوای دیجیتال می‌تواند ایده‌هایی که در سطح استان فارس وجود دارد را شناسایی کرده و آن‌ها را منصه ظهور برساند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده امسال شاهد افزایش ۱۳ درصدی مشارکت در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان فارس نسبت به سال گذشته داشتیم که جای امیدواری است.

وی اضافه کرد: در این رویداد ۳۵ گروه با موضوعات متنوع و به‌روز به رقابت و تلاش می‌پردازند تا تولید محتوایی که انجام می‌دهند بتواند در حل مسائل زندگی کاربرد داشته باشد.

بوعلی با اشاره به اینکه این رویداد با هدف شکوفا کردن استعداد جوانان فراهم شده است، بیان کرد: این رویداد می‌تواند به سازمان‌ها و اداراتی که نیاز به رفع حل مسئله دارند کمک کند و همچنین ایده‌های جدید منجر به تولید را معرفی کند.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار کرد: کسانی که در این رویداد شرکت کردند سطوح سنی نوجوانان تا بزرگسالان را تشکیل می‌دهند؛ همچنین مقطع تحصیلات شرکت‌کنندگان نیز از مقطع ابتدایی تا دکتری است.

وی در پایان یادآور شد: تیم‌های برتر به عنوان نمایندگان شایسته و برتر استان فارس به مرحله کشوری رویداد تولید محتوای بسیج راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84303

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.