• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در فارس

  • کد خبر : 84247
  • 06 دی 1402 - 16:25
آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در فارس
مراسم افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج فارس با حضور گروه‌های تولید محتوای فضای مجازی استان امروز، ۶ دی‌ماه در شیراز برگزار شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در این مراسم در خصوص این رویداد گفت: امروز در شهر شیراز، منتسب به شهر احمد بن موسی(ع) در جمع جوانانی هستیم که در این رویداد گرد هم جمع شده‌اند تا بتوانند در یک نبرد سالم و ۴۸ ساعته به رقابت تولید محتوا بپردازند و در نهایت بهترین‌ها به تهران و رویداد ملی معرفی خواهند شد.

سیدمحسن هاشمی با بیان اینکه این رویداد و برگزاری آن می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی در حوزه تولید محتوا داشته باشد، اظهار کرد: باید این نکته را در نظر داشته باشیم که ساختار و قالب‌های فضای مجازی در همه کشورها و در نزد همه فرهنگ‌ها مشترک است؛ ولی آنچه باعث تفاوت بین آن‌ها می‌شود چیزی جز محتوا نیست، از این‌رو ارزش‌گذاری در حوزه فضای مجازی و در نظر گرفتن سیاه و سفیدها، اخلاق، فرهنگ و معنویت در این فضا در گرو تولید محتوایی است که ما می‌توانیم به شبکه گسترده اینترنت ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در این رویداد مقرر شده است که بهترین‌ها را انتخاب کرده تا علاوه بر بازاریابی برای آنان، در آبان‌ماه سال آینده به عنوان کمیته فضای مجازی در کنگره بزرگ سرداران و امیران شهید استان فارس از ظرفیت‌شان بهره ببریم.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در ادامه با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های جانبی این رویداد دعوت از برخی از مدارس، نخبگان و مدیران است تا با آشنایی و درک این فضا دانش‌آموزان و دانشجویان خود را جهت انتخاب رشته به این فضا سوق دهند، تصریح کرد: امید است چنین رویدادهایی انرژی مضاعفی را به ما دهد تا بتوانیم گام‌های بلندی را در راستای راه‌اندازی هنرستان رسمی هنرهای دیجیتال در استان فارس برداریم.

وی در خصوص نقش پرورش چنین نیروهایی در عرصه تولید محتواهای دیجیتال و مقابله در عرصه جنگ نرم تاکید کرد: در فضای مجازی آنچه حرف اول را می‌زند تولید محتواست و وقتی به عرصه جنگ رسانه‌ای بر علیه نظام، کشورمان و جبهه مقاومت نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که دشمن در فضای مجاری توانسته گاهی ما را شکست دهد؛ هر چند تا کنون اقدامات خوبی در این عرصه انجام شده اما نیازمند تقویت جبهه خودی هستیم.

هاشمی تصریح کرد: در اختتامیه این رویداد که روز جمعه هشتم دی‌ماه با حضور مدیران ارشد استانی برگزار خواهد شد با جوایز ارزنده منتخبین را به مرحله کشوری بدرقه خواهیم کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84247

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.