• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس خبر داد؛

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان فارس در نمایشگاه «ایران قوی»

  • کد خبر : 84210
  • 05 دی 1402 - 19:33
حضور شرکت‌های دانش‌بنیان فارس در نمایشگاه «ایران قوی»
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس گفت: دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ با حضور تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان از استان های مختلف کشور برگزار شد.

سیدعلی سیدنصیری امروز، ۵ دی‌ماه به حضور پر قدرت استان فارس در نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مدیریت بحران در مصلی امام خمینی(ره) تهران با هدف معرفی دستاوردهای استان‌ها شکل گرفته است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، سازمان همیاری شهرداری‌های فارس با قدرت در این رویداد ملی شرکت کرده است.

وی با اشاره به توانمندی استان فارس در عرصه‌های مختلف فناوری، افزود: با همکاری استانداری فارس، شهرداری شیراز  و سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس، تعدادی از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان که دارای تولیدات خاص بودند در این نمایشگاه حضور یافتند.

سیدنصیری ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف از جمله جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات ارکان داخلی ساختمان‌ها در زمان بحران، پیش‌بینی و اعلام هشدار در زمان سیلاب، تکنولوژی فریز مواد غذایی با قدرت نگهداری بلند مدت در دمای معمولی، دستگاه شناسایی آفات گیاهی در بدنه درختان، پیش‌بینی علائم سکته در بدن انسان قبل از وقوع، دستگاه‌های احیا به‌صورت سیار در مناطق صعب‌العبور و محصولات دانش‌بنیان مختلف پزشکی حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: جمع‌آوری این ایده‌ها و محصولات نوآور حاصل برگزاری رویدادهای متعدد در حوزه فناوری اطلاعات‌ سازمان همیاری شهرداری‌ها و با همراهی شرکت همیارنت زیر مجموعه سازمان همیاری‌ها بوده اسا و امیدواریم توانسته باشیم توانمندی‌های استان را در این بخش‌ها با شایستگی معرفی کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84210

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.