• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
استاندار فارس در تهران پیگیری کرد:

همکاری های دوجانبه ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان در فارس افزایش می یابد

  • کد خبر : 84097
  • 05 دی 1402 - 9:10
همکاری های دوجانبه ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان در فارس افزایش می یابد
محمد هادی ایمانیه در دیدارهای جداگانه‌ با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) راه های افزایش همکاری استان و این دو نهاد را بررسی کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه امروز دوشنبه چهارم دی ماه در سفر یک روزه به تهران در دیدارهای جداگانه‌ با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) راه های افزایش همکاری استان و این دو نهاد را بررسی و سپس در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، توسعه و گسترش خطوط ارتباطی استان و همچنین اجرای پروژه نهضت ملی جهش مسکن در شرق شهر جدید صدرا را پیگیری کرد.

استاندار فارس در دیدار با حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خواستار فعال تر شدن ظرفیت های این نهاد در فارس شد و از ایشان برای سفر به شیراز دعوت کرد و اظهار داشت: تمایل داریم ظرفیت های متعدد و متنوع بنیاد مستضعفان در استان بیشتر مورد استفاده قرار گیرد و سرمایه گذاری های جدیدی توسط این نهاد در فارس انجام شود.

ایمانیه سپس در دیدار با سید پرویز فتاح، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خصوص همکاری های مشترک در استان فارس بحث و تبادل نظر کرد.

وی از سفر رئیس ستاد اجرایی در آینده ای نزدیک به استان فارس خبر داد و افزود: در این جلسه در خصوص برخی از پروژه ها در استان مذاکراتی انجام دادیم؛ موضوع خرید یکی از کارخانه های قدیمی و فعال شدن آن را پیشنهاد کردیم. همچنین در خصوص باغ وش که متعلق به ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان هست نیز مذاکراتی انجام شد که امیدواریم طی توافق مابین شهرداری شیراز و ستاد اجرایی قسمتی از این باغ برای استفاده عموم مردم در اختیار قرار گیرد.

ایمانیه با اشاره بر اینکه از همکاری ستاد اجرایی با مدیریت استان برای اجرای پروژه های مسکونی در قالب نهضت ملی جهش مسکن استقبال می کنیم، اظهار داشت: در خصوص زنجیره ارزش گیاهان دارویی نیز مقرر شد در آینده نزدیک تیمی به نمایندگی از ستاد اجرایی به استان اعزام و شاهد امضای تفاهم نامه جدیدی این زمینه باشیم.

نماینده عالی دولت در فارس سپس در دیدار با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی تکمیل آزادراه‌های استان را خواستار شد و در خصوص اجرای آزاد شیراز به بوشهر، تکمیل قطعه هفت آزادراه شیراز به اصفهان، اجرای خط ریلی شیراز به اهواز، اجرای راه آهن اقلید به یزد و همچنین اجرای نهضت ملی مسکن در شرق شهر جدید صدرا را به بحث و تبادل نظر گذاشت و ابراز امیدواری کرد با تصمیمات اتخاذ شده سرعت اجرای این پنج پروژه افزایش یابد.

استاندار فارس در این سفر دیداری هم با تعدادی از سرمایه گذاران استان فارسی مقیم تهران داشت و اظهار کرد: مقرر شد این سرمایه گذاران در هفته آینده سفری به استان داشته باشند و از پروژه هایی که به ایشان پیشنهاد شد بازدید نمایند و پس از آن در جلسه ای مشترک، برای سرمایه گذاری آنان در این پروژه ها تصمیم گیری شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=84097

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.