• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز؛

آغاز توزیع قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ در شیراز

  • کد خبر : 83875
  • 03 دی 1402 - 14:51
آغاز توزیع قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ در شیراز
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز از آغاز توزیع قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مهلت پرداخت قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض ملک خود را تا ۲۹ اسفندماه سال جاری پرداخت کنند، مشمول ۱۰ درصد تخفیف پرداخت نقدی عوارض نوسازی و یک امتیاز ورود به قرعه‌کشی جشنواره خوش‌حسابی شهرداری شیراز می‌شوند.

امید گشتاسبی امروز، ۳ دی‌ماه از آغاز توزیع قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: قبوض نوسازی سال ۱۴۰۲ با همکاری اداره پست به درب منازل مالکین خواهد رسید. شهروندان می‌توانند با رؤیت این قبوض تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود اقدام کنند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز افزود: عوارض نوسازی از جمله درآمدهایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی شهرداری‌ها و به تبع موجب خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود، امید است با انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده با جلب اعتماد شهروندان شاهد مشارکت هر چه بیشتر آنان در حفظ و نگهداری شهر شیراز و توسعه آن باشیم.

گشتاسبی بیان کرد: شهروندان شیراز در صورت توجه به اطلاعات پشت این قبوض، آمار عملکرد خدمات ارائه‌ شده شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۲ را به جهت جلب رضایت مردمی و شفافیت هر چه بیشتر شهرداری می‌توانند رؤیت کنند که بسیار قابل‌تأمل است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز بیان کرد: در این صفحه راه‌های پرداخت عوارض نوسازی و نحوه استفاده از طرح تشویقی مشارکت شهروندان (خود اظهاری مالکین) نیز تشریح شده است.

وی گفت: مهلت پرداخت قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض ملک خود را تا ۲۹ اسفندماه سال جاری پرداخت کنند. مشمول ۱۰ درصد تخفیف پرداخت نقدی عوارض نوسازی و یک امتیاز ورود به قرعه‌کشی جشنواره خوش‌حسابی شهرداری شیراز می‌شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=83875

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.