• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس؛

برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال در شیراز

  • کد خبر : 83861
  • 03 دی 1402 - 13:15
برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال در شیراز
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس از برگزاری مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج طی روزهای ۶ تا ۸ آذرماه خبر داد.

سید محسن هاشمی، امروز،۳ آذرماه از برگزاری مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و گفت: این رویداد طی روزهای ۶ تا ۸ آذرماه به مدت ۶۰ ساعت در موضوعات پویانمایی، بازی موبایلی و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس افزود: گروه‌های شرکت‌کننده این رویداد در مراسم افتتاحیه پس از اعلام موضوع طراحی پروژه‌های خود را شروع کرده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

هاشمی با بیان اینکه گروه‌های برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: در مرحله استانی این رویداد برای هر رشته، به تیم نخست ۲۰ میلیون تومان، تیم دوم ۱۵ میلیون تومان و تیم سوم ۱۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون یک‌صد نفر در قالب ۲۵ تیم در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند؛ همچنین در بخش مردمی این رویداد ۳۵ نفر شرکت کرده‌اند که پس از داوری آثار به ۹ نفر از برگزیدگان هدایایی اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اظهار کرد: افتتاحیه مراسم روز چهارشنبه، ۶ دی‌ماه در دانشکده فنی باهنر شیراز برگزار خواهد شد و بعد از آن شرکت‌کنندگان ۶۰ ساعت به رقابت می‌پردازند که امید است در روز ۸ دی‌ماه اختتامیه برگزار و نفرات برتر معرفی شوند.

رئیس سازمان فضای مجازی استان فارس با اشاره به همکاری دانشگاه شهید باهنر شیراز و شهرداری شیراز، این برنامه را کاری مشترک برای هدفی مشترک برشمرد و بیان کرد: قرار است در این رویداد فعالان و متخصصان تولید محتوا شناسایی شده و از هنر آنان در عرصه‌های روشنگری و تبلیغ فرهنگی و اجتماعی شهر و کشورمان بهره برد.

هاشمی در پایان با دعوت از همه نهادها و دستگاه‌های متولی، خواستار حضور در این رویداد و کمک به روند جاری برنامه و استفاده از ظرفیت متخصصان شرکت‌کننده در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خود شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=83861

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.