• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
10
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ؛

راه اندازی سامانه ثبت‌ نام «پویش دانشجویی مبارزه با کرونا»

  • کد خبر : 837
  • 10 فروردین 1399 - 18:56
راه اندازی سامانه ثبت‌ نام «پویش دانشجویی مبارزه با کرونا»
سامانه اینترنتی ثبت نام برای پویش دانشجویی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: با تاکید معاون فرهنگی و امور دانشجویی وزارت بهداشت و با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با هدف حمایت از مبارزه ملی و همگانی با کروناویروس جدید، پویش دانشجویی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز راه اندازی و فعال شده است.

دکتر «کوروش عزیزی» افزود: این پویش که با مشارکت جمعی از فعالان دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شده، برای گسترش و توسعه فعالیت های خود به همکاری همه جانبه دانشجویان نیاز دارد.

او ادامه داد: این پویش در ۴ محور متنوع شامل «پیشگیری»، «مقابله»، «تاب آوری» و «مستندسازی» فعالیت می کند و تمام دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه می توانند در این حرکت ملی مشارکت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به تعطیلی موقت بخش آموزشی دانشگاه و حضور نداشتن دانشجویان در محیط های دانشجویی، اضافه کرد: برای جلوگیری از تردد شهری و بین شهری، سهولت در ثبت نام در این پویش ملی و جذب بیشترین مشارکت دانشجویان، سامانه الکترونیک به نشانی http://itmfd.behdasht.gov.ir/page/corona در نظر گرفته شده است.

دکتر عزیزی با دعوت از همه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای حضور در این پویش ارزشمند و ملی گفت: دانشجویان می توانند در تمام ساعت های شبانه روز با مراجعه به این سامانه الکترونیک و پُر کردن فرم مربوطه، در این حرکت ملی مشارکت کنند.

او افزود: مبارزه با کرونا و نابودی این ویروس در سطح جامعه، نیازمند عزم ملی و مشارکت عمومی همه افراد جامعه و به ویژه قشر فرهیخته دانشجو است و تنها در سایه حضور همگانی و مردمی در مبارزه با کرونا، امکان غلبه کامل بر این بیماری وجود دارد.

این پویش ملی و دانشجویی با نام «زندگی، دست یاریگر توست» با حضور دانشجویان داوطلب و با هدف کمک ‌رسانی برای شکست بیماری کووید۱۹ ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=837

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.