• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
استاندار فارس؛

شورای مهارت‌آموزی در فارس راه‌اندازی شود

  • کد خبر : 83582
  • 30 آذر 1402 - 21:23
شورای مهارت‌آموزی در فارس راه‌اندازی شود
استاندار فارس با اشاره به نقش هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در انتقال مهارت به دانش‌آموزان و لزوم توجه بیشتر به فعالیت آن‌ها گفت: به منظور تقویت و توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای استان پیشنهاد می‌شود که شورای فنی حرفه‌ای و مهارت‌آموزی در استان تشکیل شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۳۰ آذرماه در کارگروه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فارس که با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در شیراز برگزار شد، با اشاره به نقش هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در انتقال مهارت به دانش‌آموزان و لزوم توجه بیشتر به فعالیت آن‌ها گفت: به منظور تقویت و توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای استان پیشنهاد می‌شود که شورای فنی حرفه‌ای و مهارت‌آموزی در استان تشکیل شود.

وی افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون سیاسی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل فنی و حرفه‌ای، مدیر کل صمت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علمی و کاربردی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و سازمان نوسازی مدارس نیز در این شورا عضویت داشته باشند.

ایمانیه گفت: این شورا پس از تشکیل و ظرف مدت ۲ ماه اقدام به تنظیم یک سند توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای استان کرده و به مسائل و تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز مرکز استان و سایر شهرستان‌ها اشاره کنند.

استاندار فارس بر لزوم توجه به هنرهای زیبا نیز تاکید کرد و گفت: هنرستان‌ها باید به ورودی‌های دانشگاه‌های هنر تبدیل شوند به نحوی که هنر اسلامی ایرانی و نه هنر غربی را ترویج کنند.

به گزارش سحاب پرس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، ایمانیه افزود: می‌کوشیم که ایجاد و راه‌اندازی چهار هنرستان برای چهار منطقه شیراز، یک هنرستان برای مرودشت و یک هنرستان برای شهر صدرا را به مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس اضافه کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=83582

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.