• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

از یک بانوی خبرنگار برای اولین بار در فارس به عنوان پژوهشگر برتر تقدیر شد

  • کد خبر : 83577
  • 29 آذر 1402 - 16:17
از یک بانوی خبرنگار برای اولین بار در فارس به عنوان پژوهشگر برتر تقدیر شد
به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، در آئینی با حضور استاندار فارس و روسای دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان فارس از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان قدردانی شد.

به گزارش سحاب پرس، این مراسم بصورت سالیانه به منظور بزرگداشت هفته پژوهش با میزبانی و مشارکت استانداری فارس ،دانشگاه شیراز و معاونت های پژوهشی دستگاههای اجرایی برگزار می شود .

در این همایش استاندار فارس از زحمات مسئولین دانشگاه های استان و همه عزیزانی که تلاش کرده اند، راه بروز استعدادهای نخبگان باز بماند و از استعدادهای ایشان برای حل مشکلات کشور استفاده شود، تشکر کرد و گفت: ارتقای رتبه علمی را بصورت عملی مشاهده می کنیم؛ در بسیاری از زمینه ها که در گذشته شاهد واردات محصولات بودیم، امروز با تکیه بر توان ایرانی و دانش بومی آن را تولید کرده ایم.

دکتر محمد هادی ایمانیه در ادامه سخنان خود به اتاق فکر دانش بنیان استانداری اشاره کرد که با حضور نخبگان دانشگاهی استان و با قوت در حال فعالیت است و افزود: این اتاق فکر برای مدیران استانی تصمیم سازی می کند و پس از آن اجرای مصوبات را نیز رصد می کند تا به نتیجه و مقصود برسد؛ در همین جا از پژوهشگران می خواهم به این اتاق فکر کمک کنند.
وی همچنین خطاب به سازمان های استان گفت: سفارش پژوهش بدهید؛ با پژوهش و اقدامات علمی بخش عمده ای از مشکلات دورن دستگاه خود و به تبع بخشی از مشکلات مردم حل خواهد شد.
استاندار فارس بر ضرورت افزایش همکاری های صنعت و دانشگاه تاکید کرد و از پژوهشگران و دانشگاهیان خواست با هم فکری و هم اندیشی آئین نامه حمایت از صنایع و موسساتی که در استان فارس با دانشگاه ها همکاری می کنند را پیشنهاد دهند.

دکتر آیت اله رزمجو دبیر همایش با ارایه گزارشی از عملکرد مجموعه های پژوهشی و بیان توفیقات حوزه پژوهش تاکید کرد ،همه دستگاهها نسبت به امر خطیر پژوهش و پژوهشگری به منظور کشف یافته های علمی مورد نیاز در عرصه‌های مختلف توجه بیش از پیش داشته باشند .
در پایان این مراسم از نفرات برگزیده هفته پژوهش از دانشگاهها ،مراکز آموزش عالی و ادارات برتر تقدیر شد.

سمیه یگانه بانوی فعال در عرصه خبرنگاری و پژوهش؛ دارای سوابق متعدد علمی , سابقه ۱۱ سال تدریس دروس مدیریت در دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شیراز و موسسات آموزش عالی آزاد شیراز ، ۷ سال معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، تنها بانویی است که با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه خبر ، تألیف و ترجمه ۴ کتاب و چاپ مقالات متعدد به عنوان پژوهشگر برتر در استان فارس شناخته شد.

این بانوی پژوهشگر و پرتلاش توانسته است ، چهار سال متوالی در جشنواره شهید رجایی عناوین کارمند و مدیر نمونه استان کسب نموده و هم اکنون در اداره کل امور زنان و خانواده استانداری فارس مسولیت دارد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=83577

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.