• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس؛

گره‌گشایی از ۱۹ بنگاه اقتصادی در استان فارس

  • کد خبر : 83348
  • 28 آذر 1402 - 22:48
گره‌گشایی از ۱۹ بنگاه اقتصادی در استان فارس
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس از گره‌گشایی از ۱۹ بنگاه اقتصادی این استان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و احیای واحدهای راکد استان خبر داد.

پانصد و پنجاه و ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و پنجاه و هفتمین کارگروه احیا واحدهای راکد استان فارس امروز، ۲۸ آذرماه در سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

در این نشست در راستای رفع موانع مسایل و مشکلات بنگاه‌های مطرح شده، تصمیمات، اقدامات و راهکارهای عملیاتی در جهت فعالیت بهینه و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی اتخاذ و مصوبات گره‌گشا تصویب شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با اشاره به تعیین تکلیف ۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه استانی و بررسی مصوبات ۱۵ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل استان فارس گفت: واحدهای مطرح شده در زمینه تولید آرد، طرح تولید سیانید سدیم، خدمات درمانی ایزوگام و … فعالیت دارند که چالش‌هایی نظیر درخواست تمدید مهلت استفاده از بخشنامه عدم محدودیت‌ها حاصل از چک برگشتی، تایید پیش پرداخت شرکت به فروشنده، جابه‌جایی زمین مجاور جهت اجرای طرح، درخواست مجوز به‌روزرسانی تجهیزات( بازسازی دستگاه) و… نیز مطرح، بررسی و تعیین تکلیف شد.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به اینکه بحث‌های کارشناسی در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح و بررسی و در نهایت در کارگروه اصلی تصمیمات گرفته می‌شود، تصریح کرد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت منظم مشکلات واحدهای تولیدی را رصد و در زمینه رفع مشکلات آن‌ها اقدام می‌کند.

به گزارش سحاب پرس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت فارس، وی در خصوص رفع موانع واحدهای راکد اضافه کرد: فعال کردن واحدهای راکد کمک به چرخه اقتصادی، رشد تولیدکیفی، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه است لذا ضرورت دارد در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی، مانع‌زدایی کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=83348

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.