• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
بازدید استاندار فارس از کارخانه کاغذ سازی؛

از دامنه زاگرس، کشور به خودکفایی تولید کاغذ می رسد

  • کد خبر : 82789
  • 24 آذر 1402 - 16:15
از دامنه زاگرس، کشور به خودکفایی تولید کاغذ می رسد
استاندار فارس به همراه مدیران صنعتی و بانکی استان، از عملیات اجرایی کاغذ سازی زاگرس بازدید و در جریان پیشرفت عملیات اجرایی این کارخانه قرار گرفت.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سفر دو سال پیش رئیس محترم جمهور به استان فارس باعث شد بسیاری از پرونده‌های انباشته شده در حوزه صنعت و اشتغال زایی و کارآفرینی به سرعت در دستور بررسی قرار گیرد. بازدید سرزده آیت‌الله رئیسی از کارخانه کاغذسازی زاگرس و تاکید بر تامین اعتبار و راه اندازی آن یکی از مصوبات سفر رئیس دولت سیزدهم در سفر اول خود به استان فارس بود چرا که رئیس دولت می دانست با شروع به کار این کارخانه، هم شاهد ایجاد شغل خواهد بود و هم اینکه بخش اعظمی از نیازهای کاغذ کشور تامین می شود؛ نیازی که بیش از یک دهه است رهبر انقلاب اسلامی بر آن تاکید می کند.

در سفر دوم هیات دولت به استان فارس که مهرماه سال جاری انجام شد نیز اتمام این کارخانه مورد توجه قرار گرفت و تکمیل اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز از سوی دولت در دستور کار قرار گرفت؛ به همین منظور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس برای بررسی میزان پیشرفت کار و نحوه هزینه کرد و تزریق تسهیلات به این طرح مهم، بصورت میدانی از این کارخانه بازدید کرد و در جریان امورات انجام شده و در دستور کار قرار گرفت.

استاندار فارس گفت: با تکمیل عملیات اجرایی و آغاز به کارِ کارخانه کاغذسازی زاگرس، بخش اعظمی از نیاز کشور به کاغذ تأمین و ایران در زمینه تولید این کالا به خودکفایی می رسد.

ایشان پیگیری تعهد دولت در خودکفایی کاغذ را تکلیف مدیران استان و بستر ساز توسعه همه جانبه و ایجاد اشتغال پایدار و فرصتی برای آبادانی استان دانسته و اظهار داشت: از بانک های عامل خواسته ایم تا براساس سهم خود، پرداخت تسهیلات خرید تجهیزات کارخانه را تسریع دهند، همچنین برق مورد نیاز کارخانه قبل از موعد قبلی و با سرعت ، تأمین گردد.

در این بازدید که دکتر قادری نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان و مدیر عامل بانک تجارت و بانک صنعت و معدن استان فارس حضور داشتند بر رفع مشکلات کارخانه و اجرای تعهدات و تسهیلات طبق برنامه زمانبندی و حتی المقدور زودتر از زمانبندی مصوب تاکید شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82789

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.