• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس؛

تشکیل ۹۲۵۳ پرونده تعزیرات حکومتی در فارس

  • کد خبر : 82368
  • 22 آذر 1402 - 17:06
تشکیل ۹۲۵۳ پرونده تعزیرات حکومتی در فارس
مدیرکل صمت فارس با بیان اینکه به‌منظور بازرسی از بازار استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۹ هزار و ۱۵۱ فقره بازرسی انجام شده است، گفت: ماحصل این کار، تشکیل ۹ هزار و ۲۵۳ پرونده با ارزش بیش از یک هزار میلیارد تومان و ارجاع به تعزیرات حکومتی بوده است.

کارگروه تنظیم بازار و شورای آرد و نان استان فارس امروز، ۲۲ آذرماه با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، سعیدعباسی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، حسن شیخ‌نیا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، لطف‌الله شیبانی فرماندار شیراز، حمیدرضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این جلسه گفت: در استان فارس ۵۶۷ اتحادیه صنفی، بیش از ۲۱۵ هزار واحد صنفی و ۳۶۰ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و ۱۶۴ شرکت پخش، در مجموع با  ۵۶۰ هزار نفر اشتغال نیروی انسانی فعالیت دارند.

حمیدرضا ایزدی در خصوص بازرسی از بازار در استان فارس افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۹ هزار و ۱۵۱ فقره بازرسی توسط همکاران بازرس صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های ذیربط انجام شده است که ماحصل آن تشکیل ۹ هزار و ۲۵۳ پرونده با ارزش بیش از یک هزار میلیارد تومان و ارجاع به تعزیرات حکومتی بوده است.

وی همچنین در خصوص بازرسی قاچاق کالا در استان اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۷ هزار و ۳۶۶ بازرسی  با ۱۳۸ فقره پرونده و صورتجلسه قاچاق با ارزش ۳۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات و مراجع قانونی ارسال شد.

مدیرکل صمت با اشاره به طرح هفت‌واره ویژه استان فارس که  با همت و همکاری استانداری، جهاد کشاورزی، اداره‌کل تعاون، رفاه و تأمین اجتماعی، اتاق تعاون، اتاق اصناف، انجمن‌های پخش و تولید و تشکل فروشگاه‌های زنجیره‌ای  و… عملیاتی شده است، گفت: در ۷ گروه کالایی با کمترین قیمت و تخفیفات لازم، کالاهای مورد نیاز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که در این طرح تعداد ۶۰۰ فروشگاه هماهنگ شده‌اند البته جهت رفاه حال مردم تعداد این فروشگاه‌ها  نیز افزایش پیدا خواهند کرد.

ایزدی در پایان یادآور شد: گشت‌های مشترک در استان فارس با همکاری اداره‌کل صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف و بسیج اصناف از اصناف انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=82368

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.