• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

پایان عملیات نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس

  • کد خبر : 81938
  • 18 آذر 1402 - 14:20
پایان عملیات نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس
سرپرست هیئت نظارت ستادی و رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا از پایان عملیان نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان و تحقق مرحله اول اهداف این نظارت خبر داد.

سردار رضا علی رجبی امروز، ۱۸ آذرماه، پایان عملیات نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس را همراه با تحقق بخش زیادی از اهداف تعیین شده اعلام و نتایج نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس را مثبت ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در تمامی بخش‌های ارزیابی شده شاهد تلاش و مجاهدت همکاران انتظامی در مسیر انجام وظایف و مأموریت‌های محوله بودیم، افزود: در این مسیر مشکلات و تنگناهای موجود مانع جدی در انجام وظایف نبوده و بحمد الهی همکاران انتظامی پر تلاش و با روحیه و انگیزه خیلی خوب انجام وظیفه می‌کنند.

سرپرست هیئت نظارت ستادی و رئیس مرکز عملیات بازرسی کل فراجا با اشاره به مأموریت‌های گسترده کارکنان انتظامی در ارائه خدمت به مردم و تأمین نظم و امنیت عمومی، نقش فراجا را در بین سایر سازمان‌ها در این خصوص بی‌بدیل و بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.

رجبی گفت: وجود راهبری هوشمندانه و مدبرانه در سازمان عظیم انتظامی و همچنین حاکم بودن روحیه خدمتگزاری و ولایت مداری در کارکنان انتظامی توأم با ایثارگری و از خود گذشتگی، موجب دریافت مدال افتخار مجاهدان فی سبیل‌الله از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شده است.

وی تصریح کرد: با بهره‌گیری از تدابیر فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، رسیدن به اهداف و قله‌های تعیین شده در تمامی بخش‌ها به عنوان یک اولویت در تمام برنامه‌ها و طرح‌های ستادی و عملیاتی بوده و در دستور کار بخش‌های مختلف است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81938

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.