• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس؛

اعزام ۱۶ کاروان سلامت رایگان به روستاها/ وجود ۳۸۰ خانه هلال در استان فارس

  • کد خبر : 81521
  • 15 آذر 1402 - 18:58
اعزام ۱۶ کاروان سلامت رایگان به روستاها/ وجود ۳۸۰ خانه هلال در استان فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از اعزام کاروان های سلامت به روستاها خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های هفته داوطلب اعزام ۱۶ کاروان سلامت به روستا ها است.

به گزارش سحاب پرس، درویشی ظهر چهارشنبه ۱۴ آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته داوطلب برگزار شد، اهمیت رسانه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: اگر رسانه نباشد بسیاری از کار ها نمود پیدا نمی کنند، اطلاع رسانی یکی از رسالت های اصحاب رسانه است.

وی در خصوص هفته جهانی داوطلب اضافه کرد: ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب نامگذاری شده است اما هفته آن از ۱۱ آذر آغاز و تا ۱۷ آذر ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های هلال احمر فارس عنوان کرد: محور کار داوطلب گونه است، از این رو همه کار هایی که در شاخه های مختلف صورت می گیرد داوطلب گونه است از این رو هر کاری که برای مردم انجام می دهیم رایگان است.

وی در ادامه به گوشه ای از فعالیت های معاونت های مختلف سازمان از جمله:نوسازی و تجهیز تیم های بهداشت و درمان اضطراری توسط معاونت درمان و توانبخشی، امداد رسانی به ۵۹/۲۰۱ حادثه توسط معاونت امداد و نجات، تکمیل ۷ پایگاه امداد جاده ای و کوهستان توسط معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، ارائه ۸ هزار خدمت به بیش از ۹۵۰۰ نفر توسط معاونت امور جوانان، بهرمندی ۲۶۰ هزار و ۸۸۰ نفر از آموزش های امدادی جمعیت هلال احمر فارس توسط معاونت آموزش و پژوهش، خدمت رسانی به بیش ۱۵۰ هزار و ۶۰۰ نفر توسط معاونت امور داوطلبان اشاره کرد.

وی از اعزام کاروان های سلامت به روستاها خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های هفته داوطلب اعزام ۱۶ کاروان سلامت به روستا ها است.
درویشی گفت: در سال گذشته ۹ هزار داوطلب در حوزه هلال احمر داشتم که در اصل پشتیبان هستند امسال در حال حاضر ۹۳ هزار عضو داوطلب به این شکل داریم جمع حال حاضر ۲۰۴ هزار عضو ثبت نام شده در رشته های مختلف است.
وی مطرح کرد: بیش از ۳۸۰ خانه هلال در سطح استان وجود دارد، همچنین از اول امسال تا روز گذشته هزار و ۵۷۵ مورد حادثه داشتیم،از این تعداد ۹۵۰ مورد جاده ای بوده است، همچنین ۸۹ مصدوم کوهستان را داشته ایم، اما ۲۵۴ مورد حادثه کوهستان داشته‌ایم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس عنوان کرد: ۷۳ پایگاه ثابت و سیار امداد جاده‌ای داریم که نقش بسزایی در برقرای نظم و ایمنی جاده های کشور ایفا میکند.

انتهای خبر

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81521

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.