• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

کشف موتورسیکلت‌های ۳۴ میلیارد ریالی قاچاق در لارستان

  • کد خبر : 81338
  • 13 آذر 1402 - 21:44
کشف موتورسیکلت‌های ۳۴ میلیارد ریالی قاچاق در لارستان
فرمانده انتظامی لارستان فارس گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

سیدمحمد یوسفی امروز، ۱۳ آذرماه در این رابطه گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی لارستان حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و جهت بررسی دقیق تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران، هر ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی جهت بررسی به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت‌ها را ۳۴ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: راکبین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

یوسفی یادآور شد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادین متجاهر در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری و جمع‌آوری ۶۵ خرده فروش و معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح برخورد با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده‌های انتظامی طی چند روز گذشته به اجرا در آمد.

فرشید زینلی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۳۵ معتاد متجاهر جمع‌آوری و پس از غربالگری، با هماهنگی قضایی به اردوگاه‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به سایر نتایج طرح، ادامه داد: ۳۰ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و ۶۲ کیلو و ۴۹۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

زینلی تصریح کرد: در این طرح ۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند، نیز توقیف و به پارکینگ انتقال و ۳ باب منزل و مغازه نیز پلمپ شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه برخورد انتظامی با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود، از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت‌های مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار ماموران پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=81338

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.