• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

آغاز کاهش ۱۴ درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرداری از فردا در شیراز

  • کد خبر : 80921
  • 08 آذر 1402 - 7:21
آغاز کاهش ۱۴ درصدی پرداخت نقدی عوارض شهرداری از فردا در شیراز

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از آغاز طرح پلکانی کاهش عوارض ۱۴ درصدی شهرداری از فردا، ۸ آذرماه تا ۷ دی‌ماه سال جاری در این کلان‌شهر خبر داد. حمیدرضا اسماعیلی امروز، ۷ آذرماه با اعلام این خبر بیان کرد: طرح پلکانی کاهش عوارض ۱۴درصدی شهرداری شیراز از چهارشنبه، ۸ آذرماه تا پایان وقت اداری […]

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از آغاز طرح پلکانی کاهش عوارض ۱۴ درصدی شهرداری از فردا، ۸ آذرماه تا ۷ دی‌ماه سال جاری در این کلان‌شهر خبر داد.

حمیدرضا اسماعیلی امروز، ۷ آذرماه با اعلام این خبر بیان کرد: طرح پلکانی کاهش عوارض ۱۴درصدی شهرداری شیراز از چهارشنبه، ۸ آذرماه تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه، ۷ دی‌ماه سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: تخفیفات در این طرح تا پایان سال جاری به صورت پلکانی کاهش پیدا می‌کند و این فرصت تنها برای کسانی است که به صورت نقدی عوارض شغلی، ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود را پرداخت کنند.

اسماعیلی هم چنین یادآور شد: مؤدیانی که تاکنون‌ نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز تا پایان روز پنج‌شنبه، ۷ دی‌ماه از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: شهروندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از دوره‌های این طرح و نحوه پرداخت آن‌ها به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز shiraz.ir مراجعه کنند.

به گفته وی، مالکین نیز می‌توانند برای پرداخت عوارض نوسازی ملک خود، هم با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری و هم با ورود به سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز به نشانی eshahr.shiraz.ir و هم چنین با ورود به درگاه خدمات هوشمند سرو شیراز به نشانی sarv.shiraz.ir  نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80921

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.