• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

اختتامیه رویداد ملی عمران روستا در شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 80896
  • 07 آذر 1402 - 12:23
اختتامیه رویداد ملی عمران روستا در شیراز برگزار شد
آیین اختتامیه رویداد ملی عمران روستا با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در شیراز برگزار شد.

محسن قنادزاده مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های یک هفته‌ای در راستای رویداد ملی عمران روستا، اظهار داشت: ما امروز اگر‌ بخواهیم‌ عملکردمان را بیان کنیم، در مقابل شهدا و خانواده‌های معظمشان، کاری نکرده‌ایم.

وی به حضور ۳۷ روستا در این برنامه اشاره و تصریح کرد: طرح اعتلای ملی عمران روستا از ماموریت‌های بسیج مهندسین است، چراکه محرومیت در روستاها بیشتر از شهرهاست.

رییس رویداد ملی عمران روستا با اشاره به حضور سیدآهنگ کوثر، پدر آبخوانداری کشور در برنامه، یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج مهندسین را حوزه آب دانست و ادامه داد: مجموعه بسیج سازندگی و مهندسین در نباشند تا این نقیصه را جبران کنند تا حیات روستایی به نشاط سابق خود برگردد.

وی بابا تصریح اینکه بخشی از جمعیت و ظرفیت روستایی مان را از دست داده‌ایم،رفع تنش‌ها و محرومیت‌ها بخصوص در حوزه آب مهمترین ماموریت بسیج مهندسین عمران و معماری عنوان کرد و افزود: هر برنامه‌ای که بخواهیم برگزار کنیم، باید یک پیوست خانواده شهدا داشته باشد تا کار برکت پیدا کند.

قنادزاده با بیان اینکه این رویداد همزمان در سراسر کشور برگزار شده، تصریح کرد: میز خدمت از مقوله دیگر این رویداد است و در میز خدمت راهنمایی و مشاوره به صورت رایگان برای محرومین انجام شد.

وی با اشاره به بازدید از مرکز نوآوری راه، ساختمان و شهرسازی که برای اولین بار در سال گذشته در شیراز افتتاح شده، با بیان اینکه رشد قابل توجه این مرکز قابل توجه است، گفت: پروژه‌هایی که بسیج سازندگی و مهندسین با کمک دستگاه‌های دولتی انجام دادند در سرعت و قیمت قابل توجه بود که فقط با تفکر بسیجی و جهادی چنین کارهایی اتفاق می‌افتد.

آسفالت و ریزسازی معابر، انعقاد تفاهم‌نامه های مختلف با شهرداران و دیگر مسئولین ادارات مرتبط، از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای این رویداد ملی انجام شده و قنادزاده با اشاره به آن، از افتتاح دفتر نذر مهارت خبر داد و تاکید کرد: مردم به نظام محبت دارند و با همه سختی‌ها پای نظام ایستاده‌اند و مسئولین هم باید پای مردم بایستند و نذر مهارت، پله‌ای برای رفع محرومیت از مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80896

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.