• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

دعوت از ۳۰ کشور برای حضور در نمایشگاه گردشگری پارس

  • کد خبر : 80892
  • 07 آذر 1402 - 13:03
دعوت از ۳۰ کشور برای حضور در نمایشگاه گردشگری پارس

دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ـ شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: قریب ۳۰ کشور بازار هدف گردشگری، حوزه خلیج فارس و منطقه CIS به نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز دعوت شدند. خسرو مقدسی امروز، ۷ آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: بیش از یک‌صد دعوت‌نامه برای کمپانی‌های توریستی کشورها و بازارهای هدف گردشگری […]

دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ـ شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: قریب ۳۰ کشور بازار هدف گردشگری، حوزه خلیج فارس و منطقه CIS به نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز دعوت شدند.

خسرو مقدسی امروز، ۷ آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: بیش از یک‌صد دعوت‌نامه برای کمپانی‌های توریستی کشورها و بازارهای هدف گردشگری جهت شرکت در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه برای نزدیک به ۳۰ کشور دعوت‌نامه حضور در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری ارسال شده است، افزود: کشورهای بازار هدف گردشگری، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای منطقه  CIS و برخی از کشورهای آسیایی و اروپایی از جمله کشورهایی هستند که برای آن‌ها دعوت‌نامه حضور در نمایشگاه گردشگری پارس ـ شیراز ارسال شده است.

مقدسی تصریح کرد: با همراهی تیم اجرایی قوی این دو نمایشگاه تخصصی، بخش گسترده‌ای از سالن‌های مسقف نمایشگاه برای برپایی غرفه توسط فعالان گردشگری و شرکت‌های داخلی و خارجی مرتبط با حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی هماهنگی صورت گرفته است.

وی از عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری متعددی با اتحادیه‌ها و انجمن‌های گردشگری برای حضور پر رنگ اعضای این نهادها در نمایشگاه سیزدهم خبر داد و افزود: در حال حاضر شرکت‌های بزرگ هواپیمایی داخلی و خارجی برای حضور و برپایی غرفه در نمایشگاه گردشگری موافقت خود را اعلام کردند همچنین با هماهنگی‌های انجام شده رویدادها و برنامه‌های علمی و آموزشی متعددی در حوزه گردشگری و صنایع دستی در ایام برگزاری این دو نمایشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ادامه داد: این رویدادهای علمی – آموزشی توسط اساتید برجسته ملی و با موضوعات مرتبط و تخصصی گردشگری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در خانه جهانگردی شیراز مستقر و فعالیت خود را به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهد، گفت: در حال حاضر یک تیم تخصصی برای رایزنی جهت حضور در نمایشگاه گردشگری پارس با مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر سازمان‌ها و ادارات مرتبط با حوزه گردشگری به پایتخت اعزام شده‌اند و درحال مذاکره هستند.

مقدسی همچنین از رایزنی‌ها با مسئولان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برای حضور پررنگ در نمایشگاه سیزدهم گردشگری شیراز خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با دفتر وزارت خارجه در استان، برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس – شیراز به تمامی نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور اطلاع‌رسانی شده است و همچنین از سفرای خارجی مستقر در ایران خواسته شده  که برپایی این دو نمایشگاه تخصصی در این رویداد مهم را به اطلاع فعالان اقتصادی حوزه گردشگری کشورهای تابعه خود برسانند و از آن‌ها جهت شرکت در نمایشگاه دعوت به عمل آورند.

به گزارش سحاب پرس، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس – شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز – شهرک گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80892

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.