• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

تأمین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی بختگان مشکلات مردم را حل کرد

  • کد خبر : 80859
  • 06 آذر 1402 - 22:23
تأمین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی بختگان مشکلات مردم را حل کرد
امام جمعه شهرستان بختگان با اشاره به تأمین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی و املاک در این شهرستان اظهار کرد: تأمین سند مالکیت تا ۹۰ درصد از مشکلات حقوقی املاک و معاملات مسکن را رفع کرده است.

حجت‌الاسلام عبدالله طیبی امروز، ۶ آذرماه در مراسم اعطای اسند مالکیت به مالکان با تقدیر از مسئولانی که در تامین سند مالکی واحد های مسکونی و املاک شهری و روستایی نقش داشتند، گفت: تأمین سند مالکیت موجب قانونمند شدن معاملات و کاهش اختلافات ملکی است.

وی با بیان اینکه اختلافات ملکی به تشکیل پرونده‌های قضایی منجر می‌شود، افزود: روستاییان و شهروندان با تأمین اسناد مالکیت بیشتر احساس رضایت دارند، افزایش رضایت‌مندی مردم  هم  در راستای آرمان‌های نظام است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان نیز صدور اسناد مالکیت را دستاورد همراهی و هم‌افزایی ثبت اسناد و املاک این شهرستان و بنیاد مسکن دانست و ادامه داد: از همه ظرفیت‌های قانونی در این زمینه بهره‌گیری می‌شود.

رضاییان ادامه داد: طی دستور رئیس قوه قضاییه در ماه گذشته و سفر حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به استان فارس، در یک کار جهادی و هماهنگ با تعامل و هم‌افزایی بنیاد مسکن استان و اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس بیش از ۹۰ درصد از اسناد مالکیت واحدهای مسکونی شهری شهرستان بختگان آماده و به متقاضیان اعطا شد.

وی تأکید کرد: جلوگیری از نزاع و اختلافات ملکی، ارتقای توسعه پایدار و پشتیبانی از مدیریت محیط‌زیست، خودکفایی در امر تولید محصولات کشاورزی، برقراری نظام مالیاتی برای معاملات و اسناد مالکیت، محرومیت‌زدایی روستایی از دیگر نتایج اجرای طرح صدور اسناد مالکیت خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80859

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.