• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
در اولین روز از رزمایش ملی عمران روستا؛

از اولین فصلنامه تخصصی فناوری و نوآوری صنعت ساختمان بسیج‌مهندسین رونمایی شد

  • کد خبر : 80809
  • 01 آذر 1402 - 22:15
از اولین فصلنامه تخصصی فناوری و نوآوری صنعت ساختمان بسیج‌مهندسین رونمایی شد
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در اولین روز از رزمایش ملی عمران و روستا از اولین فصلنامه تخصصی فناوری و نوآوری صنعت ساختمان در شیراز رونمایی کرد.

به گزارش سحاب پرس، دکتر محسن قنادزاده مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در حاشیه بازدید از اولین مرکز نوآوری راه، ساختمان و شهرسازی در شیراز، با اشاره به اینکه این مرکز در سال گذشته در ایام اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با حضور مسئولین لشکری و کشوری افتتاح شد، اظ ار داشت: این مرکز تا به امروز رشد قابل توجهی داشته و با توجه به گزارشی که توسط این مرکز ارائه گردید، در حوزه فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت ساختمان کارهای بسیار ارزنده‌ای انجام شده و زحمات این دوستان قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه این عزیزان نیازمند توجه ، حمایت‌های مالی و معنوی از سوی مسئول مرتبط با این حوزه هستند، تصریح کرد: امروز شاهد رشد فزاینده‌ای در این خصوص هستیم و اگر بخواهیم از مشکلاتی که امروز ساخت و ساز سنتی ساختمان، مصالح قدیمی، نبود فرایند جامع و کامل در تسریع تولید و توزیع مسکن ایجاد نموده، خارج شویم توجه به این ظرفیت‌ها و باور قلبی به توان نخبگان علمی کشور امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

قنادزاده با بیان اینکه امروز از اولین فصلنامه تخصصی فناوری و نوآوری صنعت ساختمان هم رونمایی شد، تاکید کرد: با این اتفاق، معرفی فناوری‌ها، نگاه متولیان امر را حتماً در بخش ساختمان تغییر خواهد داد.

به گفته مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، آشنایی سازندگان و تولید کنندگان در عرصه‌های عمرانی با این نوآوری‌ها می‌تواند در تسریع تولید، استفاده بهینه و کاربردی از فضای ساختمان و همچنین تمام موضوعات مرتبط با ساختمان کمک قابل توجهی نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80809

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.