• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

 آسفالت‌ بیش از ۳۰ هزار مترمربع معابر طی هفته شانزدهم در شیراز

  • کد خبر : 80539
  • 05 آذر 1402 - 22:20
 آسفالت‌ بیش از ۳۰ هزار مترمربع معابر طی هفته شانزدهم در شیراز
سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، گفت: در طول هفته شانزدهم، ۳۰ هزار و ۳۰۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۳ هزار و ۷۸۸ تن آسفالت شده است.

رضا جاویدی امروز، ۵ آذرماه در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه، ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته شانزدهم از جهش عمرانی افزود: در هفته گذشته، ۳۰ هزار و ۳۰۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۳ هزار و ۷۸۸ تن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: تراش و ترمیم در کمربندی جنوب و روکش آسفالت در معبر خاکی بولوار مولوی از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۶، ۹ صورت گرفته است.

سخنگوی شهرداری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در کوچه۹ کسری، کوچه ۱۹ بولوار جمهوری در منطقه ۳، فرعی‌های خیابان رسالت در منطقه ۴، کوچه ۳ شهید فیروززاده و کوچه یک شهید رضایی و بولوار گل محمدی و کوچه ۳٫۲ فجر شرقی در منطقه ۹، فرعی‌های شهرک بزین در منطقه ۱۰ انجام‌گرفته است.

روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده (خاکی) در خیابان جنب بوستان مادر در منطقه ۵ و بولوار مولوی از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز انجام‌شده که سخنگوی شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۱۶ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون ۷۶۸ هزار و ۴۴۹ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۹۶ هزار و ۳۷۵ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80539

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.