• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس؛

آغاز به‌کار دو نمایشگاه تخصصی در نمایشگاه بین‌المللی فارس

  • کد خبر : 80322
  • 01 آذر 1402 - 19:02
آغاز به‌کار دو نمایشگاه تخصصی در نمایشگاه بین‌المللی فارس
نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات فنی و مهندسی، زنجیر تأمین، زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های بخش صنعت به همراه نمایشگاه کارآفرین خدمات و فناوری‌های توسعه کسب و کار و همچنین نمایشگاه قهوه، چای، دمنوش، نوشیدنی‌ها و صنایع وابسته در شیراز آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس امروز، اول آذرماه از آغاز به کار نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات فنی و مهندسی، زنجیر تأمین، زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های بخش صنعت به همراه نمایشگاه کارآفرین خدمات و فناوری‌های توسعه کسب و کار در محل این نمایشگاه در شیراز خبر داد.

محسن نهاوندی افزود: در این نمایشگاه ۳۵ شرکت‌کننده از سراسر استان فارس در زمینه‌های تولید پهپاد، تولید پنل‌های خورشیدی و ارائه زنجیره تولید در بخش‌های دام طیور، کشاورزی، صنعت و دانش‌بنیان‌ها، آخرین فعالیت‌های خود را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از یکم تا چهارم آذرماه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس پذیرای علاقه‌مندان است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: علاوه بر نمایشگاه توسعه کسب و کار هفتمین نمایشگاه تخصصی قهوه، چای، دمنوش، نوشیدنی‌ها و صنایع وابسته هم آغاز به کار کرد.

نهاوندی گفت: در نمایشگاه تخصصی قهوه ۳۴ شرکت‌کننده در زمینه قهوه و محصولات فرآوری شده قهوه، تولید دستگاه رستری قهوه، تجهیزات کافه، تجهیزات و ماشین‌آلات کافه و رستوران حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان، تجار و بازرگان در زمینه قهوه و نوشیدنی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: در هفتمین نمایشگاه تخصصی قهوه انواع تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی و خانگی قهوه‌ساز و انواع ظروف چوبی سرو قهوه کافه در رستوران‌ها، در فضای بیش از ۶ هزار فضای نمایشگاهی به علاقه‌مندان به صنعت قهوه ارائه شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مسابقه ملی نوشیدنی‌های سرد، چالش دم‌آوری قهوه و کارگاه میکسولوژی نوشیدنی‌های سرد برگزار می‌شود.

نهاوندی ضمن دعوت از علاقه‌مندان به نمایشگاه نوشیدنی‌های قهوه، چای و دمنوش برای بازدید از این نمایشگاه جذاب گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند از یکم لغایت چهارم آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به سالن حافظ نمایشگاه بین‌المللی فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80322

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.