• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
مهندس بیدخام خبرداد:

حضور گروه مخابرات ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام

  • کد خبر : 80180
  • 16 آبان 1402 - 15:20
حضور گروه مخابرات ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران  با اشاره به حضور فعال این شرکت و گروه مخابرات در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام اظهارداشت: با توجه به وقفه های پیش آمده در برگزاری تلکام، و دستاوردهای مهم و اساسی مجموعه مخابرات در دوسال اخیر در بخش های مختلف، با هدف تعامل هر چه بیشتر با مجموعه های سازمانی و شرکت های دانش بنیان، خدمات و محصولات جدید گروه مخابرات را در این نمایشگاه به بازدید کنندگان عرضه خواهیم کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام، رییس شورای سیاست گذاری تلکام ۲۰۲۳ ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: در همین راستا  با توجه به فاصله زمانی کوتاه باقی مانده تا  برگزاری نمایشگاه، نخستین نشست هماهنگی شورای سیاست گذاری در خصوص برگزاری هر چه بهتر و حضور فعالانه تر در نمایشگاه تلکام، برگزار و تمهیدات لازم برای مشارکت شرکت های عضو و گروه مخابرات ایران بررسی شد.

وی برگزاری نمایشگاه تلکام را فرصتی مناسب و مغتنم برای فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارزیابی کرد و افزود: این نمایشگاه می تواند آخرین دستاوردهای صنعت ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات را همراه با ایده های جدید در عرصه های دانش بنیان، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و فناوری های در حال گسترش مانند فیبرنوری و فناوری نسل پنجم اینترنت را به مشتاقان و علاقه مندان این حوزه ارائه دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران از تشکیل کمیته های اجرایی و محتوایی به منظور ایجاد هماهنگی های لازم در برپایی غرفه های شرکت های گروه مخابرات ایران در نمایشگاه  امسال خبر داد و گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی با حضور شرکت های مخابراتی کشور، اپراتورهای مختلف و شرکت های حوزه فناوری و دانش بنیان، از دوم تا پنجم دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

وی افزود: گروه مخابرات ایران در سالن هفت نمایشگاه تلکام، دستاوردها  و محصولات فناورانه و متنوع خود را به عموم علاقه مندان عرضه می کند. / مخابرات منطقه فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=80180

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.