• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

کشف  ۷۱۵ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز

  • کد خبر : 79942
  • 29 آبان 1402 - 17:00
کشف  ۷۱۵ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و شهرستان داراب، ۷۱۵ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر که زیر یک اصله درخت دپو شده بود کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی امروز، ۲۹ آبان با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مشخص شد قاچاقچیان حرفه‌ای قصد دارند مقدار زیادی مواد مخدر را با یک سواریاز هرمزگان به شیراز منتقل کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان داراب تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاچاقچیان مسیر خود را به سمت باغات اطراف بخش رستاق داراب تغییر داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: مأموران پلیس سریعا به سمت محورهای فرعی و باغات اطراف اعزام و پس از چند ساعت گشت‌زنی محسوس و نامحسوس مشاهده کردند قاچاقچیان، مقدار زیادی مواد مخدر را به داخل یک باغ انتقال و خودرو خود را رها کرده‌اند.

حبیبی بیان کرد: ماموران زبده پلیس با رعایت جوانب احتیاط وارد باغ شدند و در زیر یک درخت موفق شدند ۵۷۶ کیلوگرم تریاک، ۷۳ کیلوگرمحشیش، ۶۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مرفین و۴ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع ۷۱۵ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر کشف و قاچاقچیان متواری شده‌اند، گفت: در این خصوص ۲ نفر که در اطراف باغ با قاچاقچیان همکاری داشته‌اند دستگیر شدند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، حبیبی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و مالک اصلی مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار پلیس است، افزود: اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ می‌شود، لذا پلیس با همکاری دستگاه قضایی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79942

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.