• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
استاندار فارس؛

صهیونیست‌ها تابع هیچ قانون بشری نیستند

  • کد خبر : 79775
  • 28 آبان 1402 - 16:34
صهیونیست‌ها تابع هیچ قانون بشری نیستند
استاندار فارس ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در کشتار کودکان و حمله به بیمارستان‌های فلسطین تأکید کرد: این جنایات نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها تابع هیچ قانون بشری نیستند.

محمدهادی ایمانیه در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین گفت: امروز عمق فاجعه قرن حاضر را در فلسطین اشغالی مشاهده می‌کنیم و بزرگترین فاجعه بشری که تاکنون سابقه نداشته این است که در یک فضای محدود، هزاران نفر از کودکان و زنان بی‌گناه و بی‌پناه کشته شوند.

وی با تأکید بر اینکه این همه جنایت و وقاحت صهیونیست‌ها در طول تاریخ بشری سابقه ندارد، افزود: امروز جنایتکاران صهیونیست با وقاحت تمام ادعا می‌کنند که جنایت خود را در حمله به بیمارستان‌ها تکرار می‌کنند چنانچه مشاهده کردیم امروز تعدادی از بیماران بیمارستان‌های غزه را از بیمارستان اخراج کردند و در حین این اخراج ۶ بیمار که زیر دیالیز بودند، فوت کردند.

استاندار فارس نقش اصحاب رسانه را برای انتقال این اخبار و جنایت‌های صهیونیست‌ها بسیار مهم توصیف کرد و افزود: باید این وقاحت و نزول اخلاق در بشریت را در دنیا تبیین کرد تا آزادگان عالم زبان گویایی برای گفته شدن آنچه در فلسطین رخ داده است،‌ داشته باشند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه خون به ناحق ریخته شده کودکان فلسطینی که مصداق آیه «به کدامین گناه کشته شده‌اید» هستند، موجب نابودی هرچه سریع‌تر اسرائیل غاصب شود، گفت: کشتن و حتی آزار کودکان با هر دین و مسلکی در دین اسلام مطرود است گرچه جنایتکاران صهیونیست‌ها حتی از آیین یهودیت هم بویی نبرده‌اند چنانچه امروز مشاهده می‌کنیم برخی از خاخام‌های یهودی مقابل صهیونیست‌ها ایستاده‌اند و این‌ها نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها تابع هیچ قانون بشری نیستند.

ایمانیه با بیان اینکه حمایت از مستضعفان و مظلومان عالم ریشه در اعتقادات دینی مسلمانان دارد، گفت: ملت ایران در کنار سایر آزادگان دنیا، بارها حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان داده است به طوری که تاکنون پویش‌های و همچنین راهپیمایی‌ها و تجمعات متعددی طی یکی دو ماه در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه انجام داده‌اند.

استاندار فارس خواستار توقف نسل‌کشی که توسط جنایتکاران صهیونیست در نوار غزه انجام می‌شود، شد و افزود: مجامع بین‌المللی و به خصوص کشورهای اسلامی باید با اتحاد یکدیگر موجبات توقف هرچه سریع‌تر این جنایات شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79775

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.