• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

ضرورت تلاش برای رفع نیازهای بیماران نیازمند در فارس

  • کد خبر : 79554
  • 25 آبان 1402 - 20:41
ضرورت تلاش برای رفع نیازهای بیماران نیازمند در فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار تلاش برای رفع نیازهای افراد تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) در حوزه سلامت شد.

سیدوحید حسینی امروز، ۲۵ آبان در دیدار با مدیرکل کمیته امام امام خمینی(ره) فارس با اشاره به جایگاه، نقش و تاثیر اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در جامعه و دیگر نهادها و سازمان‌های موثری که به دستور حضرت امام(ره) راه‌اندازی شد و مردم همیشه از برکات آنان بسیار بهره برده‌اند، بر تلاش برای رفع نیازهای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه سلامت تأکید کرد.

وی با اشاره به درصد پوشش ارائه خدمات درمانی فارس به مردم و مراجعان تصریح کرد: درصد قابل توجهی از خدمات درمانی و سلامت محور کشور از سوی مجموعه سلامت فارس به مراجعان دیگر استان‌ها ارائه می‌شود.

حسینی به روند ارایه خدمات سلامت در استان و نقش موثر فرهنگ نیک اندیشانه شیراز و فارس در توسعه ارایه خدمات به مردم به ویژه در حوزه سلامت اشاره و از خیرین تامین سلامت و کادر نیکوکار مجموعه سلامت فارس در خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه نیازمندان قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات جهادی سلامت محور بسیج جامعه پزشکی فارس در مناطق محروم را از دیگر ارائه خدمات مطلوب در این زمینه عنوان کرد.

تشکیل نشست مشترک بین معاونت درمان دانشگاه، سازمان بیمه سلامت و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از دیگر تاکیدات رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت ‌های انجام شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در فارس، به ارائه توضیحاتی از آغاز تشکیل این نهاد و اهداف آن نظیر تلاش در راستای توسعه و توانمندسازی فعالیت‌های اقتصادی، ارتقای شاخص ‌های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد مشاغل زودبازده، پرداخت.

مرتضی موصلی پیرامون تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز، مطالبی عنوان کرد و خواستار پیگیری نیازهای بیماران صعب العلاج و سالمندان نیازمند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79554

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.