• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
در هفت ماه نخست سال صورت گرفت:

فراگیری ۷۰ هزار نفر از مردم فارس از آموزش های هلال احمر

  • کد خبر : 79443
  • 24 آبان 1402 - 15:20
فراگیری ۷۰ هزار نفر از مردم فارس از آموزش های هلال احمر
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان فارس از بهره مندی 70 هزار نفر مردم استان فارس از آموزش های عمومی و تخصصی هلال احمر خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، طیب طاهرزاده معاون آموزش و پژوهش این جمعیت گفت: در هفت ماه نخست سال جاری جمعیت هلال احمر استان فارس موفق گردید تا با برگزاری دوره های مختلف آموزشی امداد و کمک های اولیه به ۷۰ هزار نفر از مردم استان،آموزش های امدادی لازم را ارائه نماید.

طیب طاهرزاده اظهار داشت: این آموزش ها که در ۳۴ شعبه شهرستانی هلال احمر صورت گرفته است شامل دوره های کمک های اولیه، مهارت پایه داوطلبی، آمادگی دربرابر مخاطرات، خانه های هلال و مبتنی برنیاز بوده است که بیش از ۶۴ هزار نفر از این دوره ها بهره مند گردیده اند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اجرای آموزش های عمومی، ۱۹۰ دوره آموزش تخصصی از قبیل جستجو و نجات در حوادث جاده، جستجو و نجات در کوهستان، دسترسی با طناب، اصول پیمایش و ناوبری و پیش بیمارستانی برای چهار هزار و ۱۵۶ نفر از امدادگران و نجاتگران فعال در جمعیت هلال احمر استان فارس ارائه شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر فارس با بیان اینکه احساس نیاز مردم از دیگر اهداف ارائه آموزش‌های هلال احمر به شمار می آید افزود: از شهروندان خواستاریم در راستای کاهش خسارت‌های احتمالی در مواقع بحران، حضور در برنامه‌های آموزش‌های امدادی هلال احمر را جدی بگیرند.

طاهرزاده در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سایت آموزشی خادم با آدرس اینترنتی khadem.ir و با شعار خانواده آماده در مخاطرات به عنوان یکی از مراجع اصلی آموزش های برخط جمعیت هلال احمر به شمار می آید که در این سایت بالغ بر ۲۰۰ دوره آموزشی با محتوا‌های مشخص به طور رایگان ارائه می گردد.

معاون آموزش و پژوهش هلال احمر فارس در پایان از برگزاری دوره های متعدد آموزشی عمومی و تخصصی در ماه های آینده سال ۱۴۰۲ خبر داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=79443

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.