• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
در کمتر از ۴ سال؛

رحیم خداجو؛ چهارمین متولی ورزش و جوانان فارس

  • کد خبر : 78979
  • 22 آبان 1402 - 21:15
رحیم خداجو؛ چهارمین متولی ورزش و جوانان فارس
مراسم تودیع مدیرکل مستعفی و معارفه سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس ظهر امروز، ۲۲ آبان‌ماه و در سکوت خبری برگزار و رحیم خداجو به عنوان چهارمین متولی ورزش استان طی سه سال گذشته، مشغول به کار شد.

در این مراسم که با حضور معاونت وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل امور استان‌های این وزارتخانه در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد، محمدمهدی سرفراز شکوهی رسماً از سمت مدیرکلی این مجموعه استعفا داد و رحیم خداجو، معاون جوانان این اداره کل به عنوان سرپرست جدید ورزش استان معرفی شد.

خداجو که بازیکن حرفه‌ای فوتبال در دهه ۷۰ شمسی بوده و با پیراهن برق شیراز در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده است، پیش از این ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های جهرم و شیراز را عهده‌دار بوده است.

نکته تامل برانگیز این مراسم، عدم دعوت از اصحاب رسانه بود. اطلاع‌رسانی در این زمینه به قدری دیر انجام شد که خبرنگاران در دقایق پایانی توانستند خود را به محل برگزاری برسانند. وی در صحبت کوتاهی با معاونت وزارت ورزش، در خصوص علت برگزاری این مراسم در سکوت خبری، خواستار توضیح شد. خسرو قمری پاسخ داد: به دلیل اینکه فعلا حکم سرپرستی صادر شده است، این جلسه را صرفاً با حضور کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار کردیم، اما زمانی که مدیرکل جدید منصوب شوند، از اصحاب رسانه هم دعوت خواهد شد.

وی در خصوص علت استعفای مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس نیز گفت: وزارت ورزش همچنان به دنبال بررسی این مسئله است و به محض حصول نتیجه، شفاف‌سازی انجام خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، رحیم خداجو چهارمین متولی اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس از سال ۱۳۹۹ تاکنون است لذا شاهد تغییر چهار مدیرکل ورزش و جوانان طی کمتر از چهار سال در این اداره‌کل بودیم.

عباس حاجی‌زاده از تیرماه ۱۳۹۹، حیدر صفرپور از تیرماه ۱۴۰۰ و محمدمهدی سرفراز شکوهی از مردادماه سال ۱۴۰۲ به سمت مدیرکلی این اداره کل منصوب شده بودند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78979

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.