• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
رئیس جهاددانشگاهی فارس؛

خون کودکان غزه، اسرائیل را محو خواهد کرد

  • کد خبر : 78932
  • 22 آبان 1402 - 14:00
خون کودکان غزه، اسرائیل را محو خواهد کرد
رئیس جهاددانشگاهی فارس ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در کودک‌کشی در نوار غزه گفت: قطعاً خون کودکان غزه که مظلومانه و غریبانه در غزه توسط صهیونیست‌ها کشته شدند، اجازه نخواهد داد که عمر این رژیم منحوس دوام چندانی داشته باشد.

امیرحسین استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینی‌ها در این نبرد گفت: حمله جنایتکاران صهیونیست به بیمارستان‌های غزه چهره انسانیت را تیره و تار کرده است و عدم حقانیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را برای همه جهانیان آشکار کرده است.

وی تأکید کرد: قطعاً خون کودکان غزه که مظلومانه و غریبانه در غزه توسط صهیونیست‌ها کشته شدند، اجازه نخواهد داد که عمر این رژیم منحوس دوام چندانی داشته باشد.

استقلال در عین حال از حمایت کمپانی‌های بزرگ هنری و اقتصادی و همچنین دولتمردان اروپایی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و این مسئله را برگ ننگینی در سوابق سیاسی آنان برشمرد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس بیان کرد: امروز وظیفه همه مسلمانان و آزادگان دنیا این است که تا ضمن حفظ آمادگی خود برای هرگونه اقدام، حمایت مادی و معنوی خود را از مردم مظلوم فلسطین که امروز نماد مظلومیت و بی‌پناهی هستند، داشته باشند.

وی با انتقاد از سکوت برخی از حکام کشورهای اسلامی نیز گفت: از دولتمردان اروپایی و آمریکایی، روسیاه‌تر برخی از حکام ملل به ظاهر اسلامی هستند که علی‌رغم صدور بیانیه محکومیت اعمال رژیم صهیونیستی، این رژیم را تغذیه و حمایت مالی کرده و از طریق صدور مایحتاج آنان و نفت به این کشور دست خود را آلوده به خون کودکان فلسطینی می‌کنند.

استقلال با تأکید بر اینکه جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه در قالب هیچ دین و مسلکی نمی‌گنجد، گفت: همان‌طور که مشاهده می‌کنیم در این مدت تقریباً هر روز خیل عظیمی از آزادگان عالم در کشورهای مختلف حتی اروپا و آمریکا در جهت محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها راه می‌افتند لذا توقف کامل جنایات رژیم صهیونیست، خواست جامعه جهانی امروز است که مستکبران عالم نسبت به این خواست بی‌تفاوت هستند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس بیان کرد: قطعاً این بی‌تفاوتی نسبت به خواست جامعه جهانی، عواقب سوئی برای سردمداران کشورهایی که در جنایات صهیونیست‌ها همراه هستند و آنان را به لحاظ مادی و معنوی پشتیبانی می‌کنند، خواهد داشت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78932

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.