• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
استاندار فارس؛

فارس میزبان شهدای گمنام می‌شود

  • کد خبر : 78892
  • 21 آبان 1402 - 16:07
فارس میزبان شهدای گمنام می‌شود
استاندار فارس از میزبانی این استان از پیکر تعدادی از شهدای دوران دفاع مقدس در آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه امروز، ۲۱ آبان در نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به میزبانی استان فارس از پیکر تعدادی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در آذرماه سال جاری، بر برنامه‌ریزی منسجم و منظم برای استفاده حداکثری میزبانی شایسته از فرزندان انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: مراسم تشییع و وداع با فرزندان خمینی کبیر(ره)، در سراسر فارس برنامه‌ریزی شود.

استاندار فارس بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای استانی در این زمینه تاکید کرد و گفت: آن‌گونه که شایسته نام فارس است، تدبیر کنید و میزبانی مناسبی از صاحبان انقلابی اسلامی را به نمایش بگذارید.

وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن چهل و دومین سالگرد شهادت عالم وارسته و مجتهد شیعه، آیت الله سیدعبدالحسین دستغیب گفت: همواره مسجد، جایگاه اصلی سومین شهید محراب بود لذا برنام‌ های بزرگداشت این معلم اخلاق نیز با محوریت مساجد، به‌ویژه مسجد جامع عتیق برنامه‌ریزی و برگزار شود.

رئیس شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در ادامه سخنان خود بر ضرورت تکمیل و بهسازی مقبره‌های شهدای نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: برخی مواردی که در جلسات قبل مطرح شده را در سفر آیت‌الله رئیسی به فارس با ایشان مطرح کردم لذا در قالب مصوبات سفر ایشان لازم است موارد پیگیری شود.

وی همچنین بر مستندسازی، حفظ، نگهداری و انتشار خاطرات خانواده‌های شهدا، والدین ایشان، جانبازان، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: همه نهادهای متولی، سازمان‌های مختلف از جمله صدا و سیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر نهادهای ملی و مذهبی در زمینه ثبت، حفظ، نشر و نگه‌داری خاطرات شفاهی و مکتوب دوران دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی و مدافعین امنیت و حرم از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78892

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.