• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
در آئین تکریم و معارفه مشاور جوان استاندار:

دفاع از حقوق جوانان؛ مهمترین خواسته دکتر ایمانیه از مشاور جوان خود

  • کد خبر : 78775
  • 20 آبان 1402 - 11:41
دفاع از حقوق جوانان؛ مهمترین خواسته دکتر ایمانیه از مشاور جوان خود
دکتر ایمانیه گفت: مشاور جوان می بایست با حفظ آداب اما با صراحت، شفاف و مجدّانه، دادستان جوانان در مقابله با مدیران استانی باشد؛ از حق جوانان در زمینه های مختلف دفاع کرده و آن را بستاند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه، پیش ازظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مشاور جوان استاندار، که در حضور برخی جوانان در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند متعال و دعای مردم مسلمان، ان شاءالله حاصل نبرد ظالمانه در غزه، پایان عمر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

استاندار فارس در این آیین ضمن تقدیر از زحمات دکتر سجاد رضایی در این مدت، گفت: دکتر رضایی از دانشجویان خوب و مورد اعتماد بنده است؛ با فاصله کمی از انتصاب ایشان بعنوان مشاور جوان، در شهرستان داراب مسئولیتی را پذیرفتند که، استقرار ایشان در آن شهرستان، با توجه به بُعد مسافتی، امکان فعالیت تمام وقت ایشان را از بین برد.

دکتر ایمانیه در ادامه به انتخاب حجت رحیمی به عنوان مشاور جوان خود اشاره و تصریح کرد: مهمترین خواسته من از مشاور جوان، دفاع از حقوق جوانان است.

وی افزود: مشاور جوان می بایست با حفظ آداب اما با صراحت، شفاف و مجدّانه، دادستان جوانان در مقابله با مدیران استانی باشد؛ از حق جوانان در زمینه های مختلف دفاع کرده و آن را بستاند.

نماینده عالی دولت در فارس در ادامه به اختیارات قانونی واگذار شده به مشاور خود اشاره کرد و گفت: آمادگی برگزاری جلسه شورای جوانان را دارم اما به شرط اینکه جلسه خروجی داشته باشد و قبل از تشکیل آن تصمیم سازی های لازم انجام شده باشد.در رشته های مختلف، گروه های متعدد و مشاور ایجاد و برای جلسات شورای جوانان، خوراک تهیه کنید.

وی همچنین به ماموریت های مشاور جوان استاندار اشاره ای داشت و گفت: جوانان شاغلی در بدنه دولت داریم؛ استعدادیابی، توانمندتر کردن آن استعدادها و آماده کردن ایشان برای ارتقاء از موضوعات مهم و قابل توجه مشاور جوان باشد.

استاندار فارس با تاکید براینکه هر سه نکته شناسایی، توانمندتر کردن و ارتقاء جوانان می بایست بصورت ویژه مد نظر قرار گیرد، افزود: جهش های ناگهانی در برخی مواقع، در دراز مدت منجر به حذف جوان در سیستم ها می شود لذا در این زمینه نیز می بایست با تدبیر رفتار کنید.

وی ادامه داد: در خارج از سیستم های دولتی نیز، واجدین شرایطی هستند که می بایست پس از استعدادیابی، در بدنه دولتی مشغول به کار شوند و سپس توانمندتر شده و ارتقاء یابند.

دکتر ایمانیه خواستار ارزیابی مدیران کل در خصوص جانشین پروری شد و اظهار داشت: درصورتی که عملکرد مدیران کل استانی را در زمینه جانشین پروری ارزیابی و رصد کنید، نتایج آن قطعا برای مدیران و سازمان ها نیز کمک کننده خواهد بود.

وی به برگزاری ده میز خدمت تخصصی جوانان و دانشجویان اشاره کرد و گفت: همچنان پنج شنبه یا جمعه آخر هر ماه میز خدمت جوانان و دانشجویان تشکیل شود و پس از آن نیز تصمیمات اتخاذ شده را پیگیری و رصد کنید تا منتج به نتیجه شود.

عالی ترین مقام دولت در فارس، بر ضرورت تامین اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: در این سه حوزه اساسی با تمرکز بیشتری ورود کنید تا هرچه سریع تر و با شیوه های عملی معضلات این حوزه ها مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78775

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.