• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
دبیر جامعه روحانیت شیراز؛

زمینه کمک مستقیم به نیازمندان در جامعه فراهم شود

  • کد خبر : 78669
  • 18 آبان 1402 - 23:54
زمینه کمک مستقیم به نیازمندان در جامعه فراهم شود
دبیر جامعه روحانیت شیراز از مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) خواست تا ضمن حفظ آبرو و کرامت مددجویان، زمینه‌های لازم برای کمک مستقیم افرادی که می‌خواهند بدون واسطه به نیازمندان و محرومان کمک کنند را فراهم سازند.

به گزارش سحاب پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری امروز، ۱۸ ابان در نشست رؤسای ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه نقش اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) بلاگردانی از نظام اسلامی است، بر ضرورت حفظ کرامت مددجویان و نیازمندان تأکید کرد.

وی از مسئولان کمیته امداد خواست تا ضمن حفظ آبرو و کرامت مددجویان، زمینه‌های لازم برای کمک مستقیم افرادی که می‌خواهند بدون واسطه به نیازمندان و محرومان کمک کنند را فراهم سازند تا ظرفیت این افراد نیز در راه کمک به ریشه‌کنی فقر و محرومیت در جامعه افزوده شود.

طاهری خدمت به بندگان خدا را افتخار دانست و افزود: اگر خدمت به محرومان و مستضعفان نبود، امکان نداشت که نظام اسلامی ما از شر این همه توطئه خبیثان و دشمنان در امان بماند لذا کار کمیته امداد و رسیدگی به محرومان موجب بلاگردانی از نظام شده و آن را بیمه می‌کند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه یاران امام زمان(عج) محرومان جامعه را فراموش نمی‌کنند، گفت: کار کمیته امداد خدمت‌رسانی به ضعیفان جامعه اسلامی و دوستداران اهل بیت(ع) است و اگر در بیداری مرفهمین و افراد ثروتمند برای ادای حق محرومانی که خدا در ثروت آن‌ها قرار داده نقش‌آفرینی کنید و آن را جزو رسالت‌های کمیته امداد قرار دهید، قطعا در بر طرف شدن موانع ظهور اثرگذار خواهید بود.

طاهری با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به محرومان دارای ارزش و عظمتی است که خداوند آن را برای هر کسی انتخاب نمی‌کند، به محرومیت‌هایی که در جامعه وجود دارد، اشاره و بر لزوم توسعه و تعمیق خدمت‌رسانی به محرومین تأکید کرد.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز بیان کرد: سختی‌ها و محرومیت‌ها و واکنش‌های ما نسبت به آنها است که در جدایی کامل بدی‌ها از زیبایی‌ها موثر است و زمینه ساز ظهور خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78669

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.