• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)؛

برگزاری سومین همایش ملی انقلاب اسلامی و مهدویت در شیراز + رونمایی از پوستر

  • کد خبر : 78449
  • 17 آبان 1402 - 1:28
برگزاری سومین همایش ملی انقلاب اسلامی و مهدویت در شیراز + رونمایی از پوستر
حجت‌الاسلام متوسل گفت: سومین همایش ملی انقلاب اسلامی و مهدویت در ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تالار سعدی شیراز با سخنرانی مقالات کشوری و لشگری و اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین فعالین مهدویت برگزار خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، حجت‌الاسلام متوسل، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ضمن اشاره به اجلاس های گذشته خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از تجریبات دو همایش قبل سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی به میزبانی استان فارس با موفقیت برگزار شود.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در خصوص موضوعات فراخوان علمی سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی نیز تصریح کرد: موضوعات فراخوان اجلاس انقلاب اسلامی و مهدویت با رویکرد «تربیت اسلامی نسل منتظر» در دو بخش تعلیم و تربیت اسلامی و مهدویت با تاکید بر پیوند فرهنگ انقلاب اسلامی و تعلیم و تربیت مهدوی و اثر متقابل آنها، مبانی، برنامه ها و روش های تعلیم و تربیت مهدوی، آموزه‌های مهدوی و پرورش نسل منتظر در سند تحول آموزش و پرورش و انقلاب اسلامی و فرهنگ و اندیشه مهدوی با تاکید بر رسالت و نقش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود در اجرای سند ملی مهدویت، رسالت حوزه و دانشگاه در نشر معارف مهدوی، ویژگی‌های تمدن مهدوی در آخرالزمان می باشد.

حجت‌الاسلام متوسل یادآور شد: علاقمندان جهت ارسال مقالات و مشاهده ضوابط و شرایط آن می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بنیاد به نشانی www.mahdaviat.ir مراجعه کنند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اشاره به زمان و مکان برگزاری همایش گفت: سومین همایش ملی انقلاب اسلامی و مهدویت در ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تالار سعدی شیراز با سخنرانی مقالات کشوری و لشگری و اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین فعالین مهدویت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به قالب های ارائه آثار افزود: مخاطبان تا ۹ دی ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا مقالات خود را در قالب‌های رساله دکتری، پایان نامه‌های کارشناسی ارشد، مقالات علمی و پژوهش‌های کاربردی به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در پایان گفت: چاپ آثار برتر در نشریات علمی پژوهشی و کتاب اجلاس به همراه گواهی شرکت در فراخوان و جوایزه نقدی جزء هدایای این همایش ملی خواهد بود.

لازم به ذکر است، اولین و دومین همایش مهدویت و انقلاب اسلامی در استان قم و استان سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

همچنین در پایان این نشست پوستر همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین متوسل -مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)-، -سید احمد زرهانی قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج)- و جمعی از معاونین و مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) امروز سه‌شنبه(١۶ آبان‌ماه) در دفتر سالن جلسات بنیاد رونمایی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=78449

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.